اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیروزی تیم فوتبال رسانه‌ورزش خوزستان در دیداری دوستانه

تیم فوتبال رسانه‌ورزش خوزستان در دیداری دوستانه به برتری رسید.

پیروزی تیم فوتبال رسانه‌ورزش خوزستان در دیداری دوستانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال رسانه ورزش خوزستان در دیداری دوستانه مقابل تیم جمعی از پیشکسوتان فولاد خوزستان به برتری رسید.

در این بازی که عصر روز دوشنبه در استادیوم شماره یک صنایع فولاد برگزار شد، تیم رسانه‌ورزش خوزستان ابتدا با گل دقیقه 17 محمدعلی میراب‌زاده مدافع جلو کشیده این تیم روی ارسال از کنار و ضربه دقیق پای راست این بازیکن از حریف پیش افتاد.

ده دقیقه بعد فولادی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سعید شریفی گلر تیم رسانه توپ را مهار کرد، اما 5 دقیقه بعد و در دقیقه 32 داور بازی باز هم نقطه پنالتی را نشان داد اما بار دیگر دروازبان تیم رسانه ضربه علی بن محسن را مهار کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که در نهایت هیچکدام به ثمر نرسید و در پایان تیم رسانه ورزش با تک‌گل میراب‌زاده به برتری رسید.

در ترکیب تیم رسانه ورزش خوزستان بازیکنانی چون افشین گودرزی، سهیل احیایی، محمدامین ناصرین، فرامرز باقری، محمدعلی سیاحی، سعید شریفی، آرمین مرادی، محمد حریصی، شایان حاجی‌نجف، محمدعلی میراب‌زاده، مهزیار نیکخواه، محسن بابادی، عباس اسماعیلی‌منش، نوید عسکری‌نیا، اکبر عبداللهی و امید مشعل حضور داشتند که هدایت این تیم بر عهده فرهاد عجمیان بود.

 

در تیم فولاد نیز نام بازیکنانی چون جمال سلامات ،عبدلرضا حردانی، محمود صالحی، کریم نواصری، مسعود مشکورزاده، ابوذر نوذری پور ،صادق کلاه کج، محسن ممبینی ،علی بن محسن، ناصر چالشتری، کریم طرفی ،غلامعباس قاسمی،  رضا جابری، منصور گرجی ،عباس کعب عمیر ،حمید زاده حزباوی ، هواشم، عرب، لرکی ،عبدالامیر غزی ،مجاهدحسین پور ،مرتضی یارترابی ،علی حیدری، مجیدعویدی ، محمود فضیلت پناه، یاسین اسدی و جمشید  عزیزی به چشم می‌خورد.

گفتنی است تیم فوتبال رسانه ورزش خوزستان از یک ماه پیش از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و اهالی رسانه خوزستان تشکیل شده و با شرکت در مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های دوستانه در جهت ارتقاء سطح نشاط و آمادگی جسمانی رسانه‌چی‌های خوزستانی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/72052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول