اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

در سال رونق تولید باید به کارگران توجه بیشتری شود

فرماندار مهریز در مراسم جشن هفته کار و کارگر گفت: در سال رونق تولید باید به کارگران و مشکلات کار و کارگری توجه بیشتری صورت گیرد.

در سال رونق تولید باید به کارگران توجه بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، جشن هفته کار و کارگر با حضور جمعی از خانواده‌های کارگران و مسئولین و مدیران در مجموعه ورزشی شهدای کارگر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهریز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: کار و تلاش در جامعه ما نیز ارزش است و کارگران که یکی از اثرگذارترین قشر و محور توسعه و تولید هستند موجب پویایی بیشتر جامعه و درنهایت پیشرفت و شکوفایی و رونق اقتصادی می‌شوند.

رضا زارع زاده هم‌چنین با اشاره به وضعیت بد اقتصادی کارگران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در سایه همدلی مسئولین زی ربط و همراهی کارگران شهرستان، مشکلات معیشتی کارگران را رفع کنیم و فرهنگ تلاش و کوشش را رونق ببخشیم.

وی افزود: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید نشان از آن دارد که تولید مهم‌ترین نیاز امروز جامعه ماست و مسئولین شهرستان مهریز نیز باید تلاش کنند در سال رونق تولید به کارگران و مشکلاتی که در حوزه کار و کارگری وجود دارد بیشتر توجه کنند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و خانواده معظم شهدای کارگر از جمله شهید گل تجلیل شد.

انتهای پیام /۹۰۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول