اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه آبگرفتگی در سه روستای شادگان

فرماندار شادگان گفت: سه روستای شادگان هنوز دچار آبگرفتگی هستند و برای سکونت مهیا نیستند.

ادامه آبگرفتگی در سه روستای شادگان

سعید حاجیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درخصوص آخرین وضعیت سیل در شهرستان شادگان اظهار کرد: سطح آب در بسیاری از مناطق پایین آمده و در خود شهر شادگان مشکلی وجود ندارد اما در برخی روستاها هنوز آبگرفتگی داریم و هنوز منازل برای سکونت مجدد مهیا نیستند.

وی افزود: روستای ابوشلوگ در بخش مرکزی شادگان هنوز دچار آبگرفتگی است؛ در بخش خنافره که در پایین دست تالاب است روستاهای صراخیه و رگبه هنوز دچار آبگرفتگی هستند و آب به خانه‌ها وارد شده که امیدواریم هر چه زودتر فروکش کند.

فرماندار شادگان گفت: درباره دارخوین نیز باید بگویم در نقطه‌ای که آب در جاده مقابل سازمان انرژی اتمی است دپو شده و حجم تقریبا زیادی از آب در آن ناحیه وجود دارد که البته با کم شدن حجم آب در رودخانه کارون، مشکل این آب عبوری از سمت دارخوین نیز برطرف می‌شود.

حاجیان درباره وضعیت سیل‌زدگان جهت بازگشت به منازل خود عنوان کرد: در حال حاضر تنها روستای دریسیه است که از اهالی‌اش دعوت کردیم تا به منازل خود برگردند و کارهای مربوط به وام ترمیم مسکن از سوی بنیاد مسکن که تخمین خسارت کرده نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده که از هفته آینده بانک جهت اعطای وام به آن‌ها اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: سه روستای رگبه، ابوشلوگ و حزبه در خنافره باقی مانده‌اند که هنوز شرایط سکونت را به‌طور کامل ندارند.

فرماندار شادگان بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنم اگر برای کمک به سیل‌زدگان اقدامی مدنظر دارند کمک‌ها را از طریق ستاد بحران شهرستان برسانند نه اینکه مستقلاً به روستاها بروند و کمک‌ها را توزیع کنند زیرا اینگونه به‌طور برابر کمک‌ها تقسیم نمی‌شوند.

انتهای پیام/72052/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول