اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت مجیدی در نشست خبری/ طاهری:دیگر قهرمانی در اختیار استقلال نیست/ در بحران نیستیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به نتایج اخیر دیگر تکلیف قهرمانی لیگ برتر ایران در اختیار ما نیست.

غیبت مجیدی در نشست خبری/ طاهری:دیگر قهرمانی در اختیار استقلال نیست/ در بحران نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی  سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران  به نشست نیامد و بیژن طاهری یکی از مربیان اسبق در این نشست حاضر شد و گفت: از شفر تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که برای استقلال کشید. وقتی که برای این تیم گذاشت و استقلالی به تمام معنا بود یک جنتلمن و مرد خوش قلب بود برایش آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. در مورد تغییر سرمربی و اتفاقات در این چند روز فردا از مجیدی بپرسید از من در مورد بازی فردا بپرسید.

طاهری در مورد اینکه تیم استقلال شرایط بحرانی دارد، گفت: اصلا شرایط تیم بحرانی نیست. شرایط ما خیلی هم خوب است. اتفاق خاصی نیفتاده نه اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد به هر حال مقابل پدیده هم خوب بازی کردیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد. استقلال خوزستان هم یک تیم خوب است. بازی این تیم مقابل نساجی را دیدم. بازیکنان جوان و جویای نام دارد. بازی با این تیم اصلا آسان نیست و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. تا دیروز من در خدمت شفر بودم و در 5 بازی آینده در خدمت استقلال هستم زیرا من با استقلال قرارداد داشتم. بعد از این 5 بازی هم هر تصمیمی بگیرند در خدمت‌شان هستیم.

وی در مورد شرایط روحی بازیکنان و همچنین وضعیت منشا اظهار داشت: بازیکنان دیروز در تمرین سرحال و آماده بودند. منشا هم که در مشهد بعد از اینکه ترکیب 11 نفره اعلام شد گفت مریض است و نمی‌تواند حضور داشته باشد. اگر او قبل از اعلام ترکیب می‌گفت بیمار است اتفاقی نمی‌افتاد اما بعد از اعلام ترکیب او گفت که مریض است و به همین دلیل از فهرست 18 نفره در مشهد کنار گذاشته شد و اکنون هم در اختیار باشگاه است. چون بعد از اعلام ترکیب گفت بیمار است او را از فهرست 18 نفره کنار گذاشتند. دیروز هم آقای مجیدی تصمیم گرفت او را در اختیار باشگاه بگذارد.

مربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران در مورد وضعیت صیادمنش و اینکه قرار است او به تیم ترکیه‌ای برود گفت: آخرین باری که من صیادمنش را دیدم قبل از مشهد در شب تمرین بود که بیمار بود. اما از فروش و انتقال او به کشور دیگر بی‌خبرم.

طاهری در مورد وضعیت روح‌الله باقری گفت: او در تمرینات ما شرکت می‌کند و به صلاحدید شفر در ترکیب تیم قرار نداشت. مشکل خاصی ندارد و باید ببینیم فرهاد مجیدی در باره او چه تصمیمی می‌گیرد.

وی درباره اینکه شفر برای تعیین ترکیب تیم با دستیارانش مشورت می‌کرد یا نه،‌گفت:‌ما یک مجموعه بودیم. قبل از بازی و حتی دو روز قبل از بازی در هتل المپیک جلساتی داشتیم و با همدیگر در مورد ترکیب صحبت می‌کردیم اما تصمیم نهایی را برای ترکیب خود شفر می‌گرفت.

مربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه به قهرمانی استقلال در لیگ برتر یا کسب سهمیه امیدوار است یا نه؛ گفت: قهرمانی که بعید می‌دانم اما تمام مجموعه تلاشش را می‌کند که سهمیه آسیایی بگیرد.سرنوشت قهرمانی دیگر دست ما نیست. آن موقع هم که سرنوشت دست خودمان بود از آن استفاده نکردیم. اما به لطف خدا و بازیکنان سهمیه آسیایی را می‌گیریم.

طاهری در مورد وضعیت قرارداد خودش، نامداری و مربیان خارجی که دستیاران  شفر بودند، گفت:‌قراراد من و نامداری در پایان فصل تمام می‌شود اما قرارداد مربیان خارجی را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه دستیاران شفر به تمرینات خواهند آمد یا نه،‌گفت: آنها هم مثل ما قرارداد دارند البته تصمیم با خودشان است ولی آنها اخراج نشدند و با باشگاه قرارداد دارند.

به گزارش فارش طاهری در پایان نشست در مورد اینکه اکنون شفر کجاست، گفت: فکر می‌کنم در هتل اسپیناس باشد.

در ابتدای نشست خبری محمد زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد دلیل غیبت فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی از رسانه‌ها عذرخواهی کرد و گفت به دلیل جلسه فوق‌العاده‌ای که برایش پیش آمده نتوانست در نشست حاضر شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول