اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رائفی پور: شفافیت جلوی فساد را می‌گیرد/نقش سلبریتی‌ها در انحراف اذهان عمومی

رائفی پور با تأکید بر توجه مسؤولان به تقویت سیستم امنیتی کشور گفت: اگر شفافیت مالی مسؤولان انجام شود تمام اموال نمایندگان شفاف‌سازی و نظارت مردم بیشتر شده و با ریشه کن شدن فساد در کشور جاسوسان نمی‌توانند اقدامی کنند.

رائفی پور: شفافیت جلوی فساد را می‌گیرد/نقش سلبریتی‌ها در انحراف اذهان عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌اکبر رائفی پور ظهر امروز در همایش «سهل‌انگاری یا نفوذ» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه و ایران اظهار کرد: دشمن ازجمله آمریکا با حمایت از کاپیتالیسم و سرمایه‌داری علاوه بر ایران در کشور ایتالیا بالغ‌بر ۱۴ هزار عملیات تروریستی انجام داده و این نمونه‌ای از نفوذ آمریکا حتی در کشورهای هم‌پیمان خود است.

وی با بیان اینکه قوی‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی دشمن در برخی از شهرهای ایران فعال هستند، افزود: در دوران ابتدایی انقلاب نیز دشمن با تشکیل شبکه اطلاعاتی قوی از خودی‌ها به بدنه و ارکان نظام ضربه وارد و بهشتی‌ها و باهنرها را شهید کرد.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا ساخته دست و هم‌پیمانان ساواک در ایران است، گفت: ۸۰ هزار نفر نیروی امنیتی توسط سازمان CIA ساخته شد و در جریان جنگ شهری و برهم ریختن افکار عمومی بI کار گرفته شد.

رائفی پور با بیان اینکه ساختار CIA با گذشت زمان ساواکی‌تر می‌شود، افزود: با تقویت بلوک غرب و شرق میزان نفوذ دشمن به‌وسیله تشکیلات شبکه اطلاعاتی تقویت شد.

بهائیت، لوکوموتیو حرکت یهودیان در جهان اسلام

وی با تأکید بر اینکه شبکه اطلاعاتی یهود پیچیده‌تر از موساد است، بیان کرد: یهودی‌ها فارسی بلدند، دین و مذهب ما را می‌شناسند و در بسیاری از مواقع تظاهر می‌کنند که شیعه هستند و تمام احکام ما را می‌دانند و اجرا می‌کنند.

پژوهشگر مسائل اجتماعی با اشاره به شبکه منسجم اطلاعاتی امنیتی یهودیان در شبکه نفوذشان به اسلام گفت: 90 درصد گرویدگان به بهاییت یهودیان بودند که مانند لوکوموتیو عمل کردند تا دیگران را با خود همراه کنند.

رائفی پور با بیان اینکه تمام ارکان شبکه یهودی نکات امنیتی را رعایت می‌کنند، افزود: یکی از مؤلفه‌های شبکه یهودی، آموزش بسیار دقیق به افراد خود در حوزه  رعایت نکات امنیتی است به‌طوری‌که حتی نویسنده‌های این شبکه در بیان خاطرات خود از گفتن نام برخی افراد ممانعت می‌کنند.

 

 

تلاش یهودیان برای نفوذ در انتخابات ایران

وی با اشاره به تلاش یهودیان برای به حاشیه راندن و نفوذ در انتخابات ایران تصریح کرد: در زمان هر انتخاباتی در کشور شبکه یهودی گزینه‌ای که می‌داند در ایران رأی احتمال پیروزی‌اش بسیار زیاد است سریعاً یک نیروی خود را به آن فرد نزدیک می‌کنند تا اهداف خود در کشور را اجرایی کنند به‌طوری که جیسون رضاییان تمام نکات ریز برخی از مسؤولان را می‌دانست.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با بیان اینکه روحیه و روش کاندیداهایی همچون کروبی و موسوی باهم بسیار متفاوت بود، گفت: اهداف کاندیداتوری موسوی و کروبی باهم بسیار متفاوت بوده است زیرا هدف اصلی از کاندیداتوری مهدی کروبی شکستن رأی محمود احمدی‌نژاد و کشیدن انتخابات به دور دوم بود.

رائفی پور با اذعان به اینکه شبکه یهودی به افرادی نفوذ می‌کنند که در کشور تصمیم‌ساز هستند، بیان کرد: در اواخر دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، هر دو حزب اصلاح‌طلب و اصولگرا از احمدی‌نژاد انتقاد کردند زیرا شبکه جاسوسی یهودی به نزدیک‌ترین افراد دولت آن زمان  نفوذ کرده بود چرا که می‌دانست این افراد در تصمیم‌گیری‌های کشور نقش مهمی را ایفا می‌کردند.

تحلیلگر مسائل اجتماعی با تأکید بر اینکه  جاسوسان یهودی پس از شناسایی با خودکشی خود پیغام مهمی را به استکبار می‌رسانند، تصریح کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شبکه یهودی در کشور ایجادشد، به‌طوری‌که یک استاد دانشگاهِ جاسوس پس از دستگیری و خودکشی خود دو پیغام بسیار مهم، یعنی لو رفتن شبکه جاسوسی و عدم اعتراف خود را به بالادستی‌های خود می‌رساند.

درخواست رائفی پور از قوه قضاییه برای مقابله با فساد

وی با درخواست از قوه قضاییه برای مقابله با فساد در کشور افزود: جاسوس بودن مشاور رئیس سابق سازمان محیط‌زیست کشور نشان‌دهنده برنامه استکبار برای نابودی انقلاب است بنابراین از مسؤولان قوه قضاییه می‌خواهیم که با فساد مبارزه جدی کنند.

رائفی پور با اشاره به تحریف تاریخ توسط شبکه جاسوسی یهودی اظهار کرد: عده‌ای در کشور مشغول تحریف تاریخ ازجمله قیام امام حسین (ع) هستند که متأسفانه حتی شاهد چاپ برخی کتاب‌ها در شهر مذهبی قم هستیم با این مضمون که قیام سیدالشهدا (ع) قیام نبود بلکه فراری از محاصره یزید ملعون بود و مقابله کردن با چنین تفکراتی بسیار مهم و ارزشمند است.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با درخواست از مسؤولان برای مقابله با تحریف تاریخ در کشور گفت: کار همکاران ما مطالعات بر روی نفوذ است و اگر مسؤولان و مردم از خواب غفلت بیدار شوند وضعیت دین در کشور این‌گونه نمی‌شود.

وی با اذعان به اینکه نفوذ در کشور بسیار زیاد است، افزود: بعضی از مسؤولان ما در خدمت دشمن و در پازل او هستند و به استکبار برای نابودی کشور خدمت می‌کنند و حتی برخی از این افراد در دام شبکه جاسوسی یهودی افتاده و  با جاسوسان ازدواج می‌کنند.

تأکید بر تقویت سیستم امنیتی کشور و شفافیت مالی مسؤولان

رائفی پور با تأکید بر توجه مسؤولان به تقویت سیستم امنیتی کشور تصریح کرد: شفافیت جلوی فساد را می‌گیرد و‌ اگر سیستم امنیتی کشور تقویت شود، نمایندگان مجلس وعده‌های خود را شفاف بیان کرده و در صورت دریافت پول مشخص می‌شود، اگر شفافیت مالی مسؤولان انجام شود تمام اموال نمایندگان شفاف‌سازی و نظارت مردم بیشتر شده و با ریشه کن شدن فساد در کشور جاسوسان نمی‌توانند اقدامی کنند.

تحلیلگر مسائل اجتماعی با اذعان به اینکه حضور نیروهای بسیج مردمی عراق در ایران نشان‌دهنده قدرت انقلاب در منطقه است، گفت: آل سعود تصور می‌کرد که ایران  از طریق زمینی، دریایی و هوایی نمی‌تواند به آن کشور حمله کند و در سیل اخیر نیز با حضور نیروهای بسیج مردمی در ایران، عربستان متوجه قدرت ایران در منطقه شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا می‌خواهد در منطقه صدام جدید ایجاد کند، افزود: آمریکا با کمک تسهیلاتی به آل سعود سعی دارد این کشور را به قدرت اول منطقه تبدیل و یک صدام جدید را ایجاد کند تا به اهداف خود برسد.

 

 


نقش سلبریتی‌ها در تشویش و انحراف اذهان عمومی

رائفی پور با اشاره به نقش سلبریتی‌ها در منحرف کردن اذهان عمومی بیان کرد: کشور دارای مشکلات بسیار زیادی است اما عده‌ای مردم را نادان فرض کرده و با ایجاد فضایی مانند لغو پخش یک برنامه خاص و  یا اخراج یک گزارشگر سعی در منحرف کردن ذهن و فکر مردم و جلب توجه آنان به مسائل حاشیه‌ای دارند.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با بیان اینکه وهابیت سعی دارد تا  مکتب حسینی را در جامعه از بین ببرد، تصریح کرد: وهابیت از سال ۱۳۵۰ سعی داشته تا مد لباس غربی را در بین دختران ایرانی رواج داده و از این طریق به هدف خود یعنی بردن جامعه رو‌ به فساد برسد و مردم دیگر نگویند که امام حسین (ع) فاتح دنیا بوده چرا که می‌دانند روحیه حسینی مردم ایران بسیار اثربخش و قدرتمند است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود حاکم بر کشور سخنرانی می‌کند، گفت: بنده از سال ۸۸ تا ۹۰ درباره فراماسونری، از سال ۹۰ تا ۹۸ درباره مهدویت و اکنون در سال جاری درباره اصلاح برخی ساختارهای نظام سخنرانی می‌کنم.

استعمار نوین قلب‌ها و مغزها برای فروپاشی بنیان خانواده اسلامی

رائفی پور با بیان به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای در سال‌های اخیر گسترده‌تر شده و تأثیرگذاری بیشتری داشتند، افزود: این شبکه‌ها بیشتر تمرکز را بر روی خانواده می‌گذارند به این دلیل که خانواده مهم‌ترین جایگاه برای تربیت است.

پژوهشگر مسائل اجتماعی با اذعان به اینکه استعمار فراگیر، استعمار قلب‌ها و مغزها است، بیان کرد: آنچه در سال‌های اخیر به‌صورت پنهانی بیان می‌شد، امروزه درگوشی‌ها و در دست عموم افراد است.

وی با اشاره به اینکه در دوران پس از انقلاب کبیر فرانسه، انگلیس در فکر تصرف ایران بود، گفت: انگلیس خوب می‌دانست که جاهای تأثیرگذار در ایران کجا هستند، مانند بازار، حوزه‌ها و امکان مقدس؛ بنابر این اماکن را هدف گرفت.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با بیان به اینکه یکی از دلایل موفقیت قاسم سلیمانی، این است که او خودش تصمیم می‌گیرد، افزود: قاسم سلیمانی در تمام امور متناسب با صلاح وضعیت شخصاً تصمیم می‌گیرد که حتی آمریکا با خرج هزینه هزار میلیارد نیز موفق به شکست دادن او نشدند.

رائفی پور با اشاره به اینکه در ایران چند مدل شبکه‌های فرقه‌ای داشتیم، بیان کرد : یکی از این شبکه‌ها، فرقه یهود بوده که یهودیان به دنبال پول بودند.

وی با بیان به اینکه اهداف مهم یهودیان در افزایش نسل متفاوت بوده،گفت: آن ها دختر به غیر یهودی میدادند و فرزند یهودی بار می‌آوردند به این دلیل که معتقد بودند نَسَب از مادر انتقال پیدا می‌کند‌.

انتهای پیام/ 84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول