اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ساعات کار صنوف در ماه مبارک رمضان اعلام شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس ساعات کار صنوف شیراز در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: صنوف با رعایت استتار کامل می‌توانند فعالیت کنند.

ساعات کار صنوف در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمود هاشمی امروز در جمع خبرنگاران پیرامون ساعت کار صنوف در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ساعات کار صنوف هدف در ماه مبارک رمضان ازجمله کبابی‌ها از ساعت 18، کله‌پزی و آش و ترحلوا از ساعت 14، بیرون برها از ساعت 17، فست‌فودها از ساعت 19 و فروشندگان بستنی و فالوده از ساعت 18، صرفاً به‌صورت بسته‌بندی و با استتار کامل است.

وی افزود: رستوران‌ها و فست‌فودهای واقع در پایانه‌ها و فرودگاه‌ها در کلیه ساعات با استتار کامل می‌توانند فعالیت داشته باشند.

عضو کمیسیون نظارت مرکز استان فارس گفت: از تعداد کل بیرون برها روزانه 100 صنفی بر اساس تراکم تعیین‌شده توسط اتحادیه رستوران‌داران اجازه فعالیت از ساعت 12 تا 15 رادارند و کلیه جعبه پیک‌های موتوری باید کاملاً با استتار و بدون هیچ‌گونه علائم و نشانه‌ای مبنی بر حمل غذا بر جعبه آن‌ها باشند.

هاشمی تصریح کرد: کلیه صنوف مجاز به فعالیت در ساعت‌های مجاز ضمن استتار کامل و رعایت شئون اسلامی موظف به نصب بنرهایی با مضمون حفظ حرمت ماه مبارک رمضان هستند و حق هیچ‌گونه تبلیغات به‌منظور جذب مشتری را ندارند.

وی ادامه داد: فروش، عرضه و سرو هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی و هرگونه اغذیه گرم در کلیه مکان‌های توریستی، ورزشی، تفریحی و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس عنوان کرد: رستوران‌های بین‌راهی با استتار کامل با هماهنگی سایر دستگاه‌های مسؤول برنامه فعالیت آنان در ماه مبارک رمضان با رعایت ضوابط و مجوز لازم می‌توانند اقدام به فعالیت کنند.

هاشمی مطرح کرد: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و نواحی سپاه به‌صورت منظم و مستمر ضمن بازرسی، در صورت مشاهده تخلف اقدام به پلمپ واحد صنفی متخلف می‌کنند.

وی در خصوص واحدهای صنفی مستقر در منطقه دشت ارژن، بیان کرد: هر پنج واحد صنفی طبق برنامه ارائه‌شده توسط بخشدار ارژن اجازه فعالیت برای وعده ناهار از ساعت 12 الی 16 با استتار کامل و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان رادارند و حق هیچ‌گونه تبلیغات مبنی برجذب مشتری را ندارند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، فرماندهی انتظامی بخش ارژن و ناحیه سپاه مربوطه به‌صورت منظم و مستمر ضمن بازرسی در صورت مشاهده تخلف اقدام به پلمپ واحد صنفی متخلف می‌کنند.

انتهای پیام/76024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول