اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عمده سپرده های بانکی پتروشیمی امیرکبیر به بانک‌های بندرماهشهر منتقل شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: با توافق اعضای هیئت مدیره عمده سپرده های بانکی شرکت را از بانک های تهران به منظور رفع گوشه ای از مشکلات اشتغال شهرستان بندرماهشهر به بانک های این شهرستان انتقال دادیم.

عمده سپرده های بانکی پتروشیمی امیرکبیر به بانک‌های بندرماهشهر منتقل شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر،  اسداله غلامپور روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در آمفی تئاتر پتروشیمی امیرکبیر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اظهار داشت: در ایام بروز حادثه سیل در استان های گلستان، لرستان و خوزستان توفیق خدمات رسانی به هم وطنانمان را داشتیم، در این ایام همکاران ما در پتروشیمی امیرکبیر به صورت خودجوش حقوق یک روز از ماه خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند که جای تقدیر و تشکر از یکایک آن ها برای این امر خداپسندانه دارد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان اعضای هیئت مدیره مصوب کردند که تمامی نیازهای اداری، کارگاهی، تجهیزاتی و کالا در صورتی که تامین آن در شهرستان بندرماهشهر امکان پذیر باشد، تهیه آن از هر منطقه دیگری با هدف رونق اقتصادی منطقه، مطلقا ممنوع می باشد که خوشبختانه این موضوع از ابتدای سال جاری تاکنون به طور کامل در شرکت انجام شده است.

غلامپور اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری با تلاش کارکنان شرکت، افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلنی و الفینی شرکت در هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت، از این رو برنامه تغییر ظرفیت تولیدی شرکت از 70 درصد به 85 درصد درسال 98 به تصویب رسید که افزایش چشمگیر آمار تولید فروردین ماه سالجاری نشان از عزم و اراده بالای کارکنان پرتلاش این مجموعه صنعتی برای توسعه تولید است.

وی در پایان به افزایش میزان فروش محصولات پتروشیمی امیرکبیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در کنار رشد تولید، در یک ماه گذشته سال جاری آمار فروش، افزایش ٧٨  درصدی را نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته نشان می دهد، این موفقیت نیز جز با تلاش کارکنان زحمتکش پتروشیمی امیرکبیر میسر نمی شد، برای همه کارکنان عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول