اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده مجلس: به دنبال احقاق حقوق کارگران هستیم

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر قانون، لایحه و طرحی که در مجلس می‌آید اولین نگاه‌مان به جامعه کار و کارگر است زیرا اعتقاد داریم باید منابع کارگری را حفظ کنیم.

نماینده مجلس: به دنبال احقاق حقوق کارگران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سمیه محمودی عصر امروز در پنجمین جشنواره کارآفرینان و کارگران نمونه شهرضا با بیان این‌که وظیفه نمایندگان مردم در مجلس حمایت از کار و تولید و جامعه کارگری است، اظهار داشت: اگر به جامعه کارگری توجه کنیم، رونق تولید که مورد انتظار مقام معظم رهبری است محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که باید به‌صورت جدی به مسأله سرمایه‌گذاری، کار و اشتغال در شهرضا توجه شود، خاطرنشان کرد: اگر تسهیلات و شرایط ویژه‌ای برای بخش صنعت و تولید وجود داشته باشد باید شهرضا را هم در نظر گرفت و مسؤولان استانی و کشوری به این شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان این‌که در آینده نزدیک کارهای بزرگی در حوزه اقتصاد در شهرضا انجام می‌شود که تأثیر بسیاری در زندگی کارفرما و کارگر دارد، عنوان کرد: هر قانون، لایحه و طرحی که در مجلس می‌آید اولین نگاهمان به جامعه کار و کارگر است زیرا اعتقاد داریم باید منابع کارگری را حفظ کنیم.

محمودی با اشاره به این‌که جلسات متعددی برای حفظ تأمین اجتماعی و افزایش دستمزد کارگران برگزار کردیم، ادامه داد: خلاء قانونی در کشور نداریم آن چیزی که مهم است نگاه ویژه به موضوع تولید و کارگران است و باید به آن توجه شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که از وضعیت حقوق و معیشت کارگران در فراکسیون کارگری دفاع کردیم، اضافه کرد: طرح‌هایی در صحن مجلس مطرح می‌شود که خلاف است و کسانی می‌توانند آن را دنبال کنند که دغدغه کارگران را داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب وزیر بهداشت گفت: شاید در ابتدا به نظر می‌رسید که وزیر بهداشت با وضعیت جامعه کارگری در ارتباط نیست اما تا از برنامه‌های وزیر و نگاه او به کارگر و صندوق تأمین اجتماعی آگاه نشدیم به او رأی اعتماد ندادیم.

محمودی با بیان این‌که در برنامه ششم توسعه در مورد مطالبات تأمین اجتماعی از دولت صحبت و قانون آن نوشته شد، بیان کرد: دولت باید همسان‌سازی حقوق و مطالبات تأمین اجتماعی را پرداخت کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در فراکسیون کارگری تمام حق و حقوق کارگران را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: حق کارگر مربوط به خود کارگر است و در این راستا خانه کارگر را در شهرضا با وجود ممانعت‌ها ایجاد کردیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم خانه کارگر شهرضا با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی  استان اصفهان و مسؤولان شهرستان شهرضا افتتاح شد.

انتهای پیام/63101/ا 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول