اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هر تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش قیمت‌ها شود

امام جمعه سیرجان گفت: هر طرح و تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش مجدد قیمت کالاها برای مردم شود.

هر تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش قیمت‌ها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: امروز دشمنان ملت ایران عاجز از تهاجم و تقابل نظامی هستند و توطئه‌ها و ترفندهای فرهنگی یا همان تهاجم فرهنگی را در قالب‌های مختلف مجری‌گری و کارگردانی می‌کنند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: امروز جنگ روانی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی حربه‌هایی است که در قالب‌های مختلف به وجود می‌آورند و ما باید دقت کنیم که ناخواسته هم ابزار و وسیله این حربه‌ها نشویم.

حسینی افزود: نسل سوم و چهارم ما جوانانی هستند که امام را ندیدند اما امروز مقابل مفاسد می‌ایستند و برنامه‌ریزی ما هم باید ابزار دشمن را بگیرد اگر دشمن آرایش جنگی گرفته ما هم متناسب با آرایش جنگی او صف‌آرایی کنیم و امروز هم هماهنگ در برابر جنگ روانی و فرهنگی او بایستیم.

امام جمعه سیرجان سالگرد خروج آمریکا از برجام را یادآور شد و بیان داشت: رهبری همیشه متذکر بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و به تعهداتش عمل نمی‌کند که اینگونه شد.

وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه که برکت، رحمت و نور و قرآن است فیض کامل را ببریم و در وقت باقیمانده هم مساجد و مکان‌های مذهبی آماده حضور مردم و جوانان شود.

حسینی با تأکید بر اینکه هر طرح و تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش مجدد قیمت کالاها برای مردم شود، خاطرنشان کرد: باید نظارت و بازرسی تکمیل شود و مردم هم  در مصرف انرژی و سوخت افراط نکنند.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول