اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم مشارکت عملی بومیان در طرح‌های توسعه‌ای

فرماندار شهرستان قشم تقویت پشتکار بنیاد علوی در عملیاتی‌سازی پروژه‌های زیرساختی جزیره لارک را خواستار شد و گفت: مشارکت عملی بومیان در طرح‌های توسعه‌ای محرز شود.

لزوم مشارکت عملی بومیان در طرح‌های توسعه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با نمایندگان بنیاد علوی و جمعی از سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: لایروبی اسکله، رینگ دور جزیره و تامین برق، سه پروژه حیاتی در تحقق طرح پیشرفت و آبادانی جزیره لارک است.

وی افزود: احداث نیروگاه خورشیدی و نصب دیزل ژنراتور برق جزیره از جمله مولفه‌هایی است که پروژه‌های اشتغالزایی و جذب گردشگر را شتاب می‌بخشد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در تامین برق علاوه بر اطمینان‌آفرینی و جذب همکاری لارک‌نشینان، انجام فعالیت‌های گسترده در این حوزه را تسهیل می‌کند.

نصری تقویت پیگیری و پشتکار نمایندگان بنیاد علوی در عملیاتی‌سازی پروژه‌های زیرساختی را خواستار شد و ادامه داد: دستگاه‌ها باید ملزم و متعهد به اجرای پروژه‌ها در موعد مقرر باشند.

وی اضافه کرد: توان‌افزایی جامعه محلی از اصول توسعه جزیره لارک است و باید مشارکت عملی بومیان در طرح‌های توسعه‌ای محرز شود.

گفتنی است، نهم بمهن‌ماه سال 1397، استانداری هرمزگان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با هدف آبادانی مناطق روستایی بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد و جزیره لارک بر پایه اعتماد و مشارکت گسترده مردمی تفاهم‌نامه‌ای با سرمایه اولیه 50 میلیارد ریال امضاء کردند.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول