اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: شعب اضافی بانک‌ها جمع‌آوری شود

استاندار اصفهان با بیان اینکه سیستم بانکی کشور با قوانین نظام هماهنگ نیست، گفت: شعبه‌های اضافی بانک باید جمع‌آوری شود زیرا یکی از مشکلات بانک‌ها اضافه بودن شعبه در برخی روستاها و شهرها است.

استاندار اصفهان: شعب اضافی بانک‌ها جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، عباس رضایی عصر امروز در حاشیه اجلاس شوراهای استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه 86 درصد جمعیت استان شهرنشین هستند بخش عمده‌ای از مسؤولیت‌ و تصمیم‌گیری‌ها بر عهده شوراهای شهر است.

استاندار اصفهان: علی رغم نامهربانی‌ها که در حق استان اصفهان انجام شد، اما استان اصفهان نامهربانی را با مهربانی پاسخ داد و در کمک به سیل زدگان نسبت به استان‌های دیگر پیش قدم بود و با بازسازی مناطق سیل زده شهرستان پلدختر برگ زرینی در کارنامه خود به ثبت می‌رساند.

وی با تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده از شوراها در اجلاس شوراهای استان گفت: در شرایط کنونی اقتصاد برخی مطالبات شوراها محقق نخواهد شد، شوراها باید پروژه‌های اولویت‌دار را مطرح کنند.

رضایی اذعان کرد: در استان اصفهان روزانه 5 میلیون و 200 هزار میلیون لیتر بنزین استفاده می‌شود و انصاف نیست اینگونه به ذخایر انرژی تجدید ناپذیر کشور ضرر و زیان برسانیم.

استاندار اصفهان گفت: اگر توسعه همه جانبه نباشد نتیجه نخواهیم گرفت، توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه اقتصادی است، وحدت و هماهنگی لازمه توسعه است و باید همدل و همفکر باشیم و از حاشیه‌سازی برای نظام پرهیز شود.

وی اهمیت اشتغال را مانند آب برای دولت مهم و باارزش دانست و گفت: برای سرمایه‌گذاری که با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی در هر شهرستان استان سرمایه‌گذاری کند نهایت همکاری را خواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه سیستم بانکی کشور با قوانین نظام هماهنگ نیست، عنوان کرد: شعبه اضافی بانک‌ها باید جمع‌آوری شود زیرا یکی از مشکلات بانک‌ها اضافه بودن شعبه در برخی روستاها و شهرها است.

انتهای پیام/63071/ا 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول