اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: هیچ مذاکره ای برای تیم امید با من نشده است/آرزوهای زیادی داریم اما امکاناتمان محدود است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با توجه به شرایط تیم‌مان در جدول بازی فردا برای ما اهمیت فراوانی دارد.

گل‌محمدی: هیچ مذاکره ای برای تیم امید با من نشده است/آرزوهای زیادی داریم اما امکاناتمان محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط تیم‌مان در جدول بازی فردا برای ما اهمیت فراوانی دارد.

گل‌محمدی افزود: کار ما نه تنها ساده‌تر نیست بلکه سخت‌تر هم هست.از شرایطی که تاکنون وجود داشته است رضایت کامل داریم. از جنگندگی بازیکنان و تفکرات مثبتی که امسال داشتند و روحیه برتری‌طلبی داشتند خودشان را خوب به حریفان تحمیل می‌کردند و این برگ برنده ما در رقابت‌های امسال بود. ما آرزوهای زیادی داریم، هر چند که پول نداریم و امکانات‌مان محدود است. نه اینکه امکاناتی نداشته باشیم بلکه در مقایسه با تیم‌های بزرگ و تیم‌هایی که برای گرفتن جام قهرمانی رقابت می‌کنند تیم ما نسبت به آنها اصلا قابل مقایسه نیست. هم از لحاظ امکاناتی وهم از لحاظ هزینه‌ای شاید به اندازه یک دهم آنها هم نباشیم. در هر صورت آرزوهای خیلی بزرگی داریم و رویاهای خیلی خوبی برای این که بتوانیم خودمان را در نهایت در یک جایگاه خوب ببینیم تا آخرین لحظه باید بجنگیم و مبارزه کنیم و انصافا بازیکنان هم در این رقابت‌هایی که تاکنون حضور یافتند مثل یک سرباز می‌رفتند می‌جنگیدند و مجروح و زخمی به رختکن بازمی‌گشتند.از تک تک آنها تشکر می‌کنم ولی ما سه بازی سخت دیگر در پیش داریم که عملکردمان خیلی در این بازی‌ها مهم است که بتوانیم در نهایت باعث شادی میلیون‌ها هوادار مشهدی شویم.

وی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی امیدوار است،‌گفت: از لحاظ ریاضی  و روی کاغذ شاید شانس داشته باشیم تیم‌های بالای جدول تیم‌هایی نیستند که از این قضیه به راحتی بگذرند. شانس ما با توجه به بازی‌هایی که در پیش داریم به گونه‌ای است که حتی ممکن است به قهرمانی هم برسیم اما باید بجنگیم. تا به حال فشاری روی ما نبوده است. از بازیکنان همیشه خواستم تا آخرین لحظه بجنگند. ما گل‌های زیادی در لحظات آخر زدیم که نشان می‌دهد تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد در مورد اینکه این تیم فصل را خوب آغاز کرد اما در ادامه به نظر می‌رسد دچار افت شد، گفت: مهمترین دلیلش می‌تواند بحث زمین تمرین ما باشد، کیفیت تمرین ما خیلی پایین می‌آمد که این مسله دخالت مستقیم روی کیفیت مسابقات ما دارد. من در جلسات متعدد با مسئولان شهری به این مسئله اشاره کردم. آنها می‌خواهند کمک کنند اما زمین مناسب در مشهد نبود و به همین خاطر اذیت شدیم. چند مرتبه برای تمرین به تهران آمدیم اما باید در مشهد تمرین کنیم. اگر زمین تمرین خوب داشتیم حداقل 4-5 امتیاز از الان بیشتر داشتیم. ما از لحاظ امکانات در حد یک باشگاه لیگ برتری نیستیم اما باید از همین ها هم استفاده کنیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پدیده داشته، گفت: یکی دو بار صحبت کلی کردیم و توافقات خوبی انجام دادیم. این صحبت‌ها هنوز ادامه دارد.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون مذاکره او با تیم‌های دیگر مطرح شده، گفت: اینها شایعه است؛‌دو ساعت بعد از بیانیه باشگاه سایپا بعضی رسانه‌ها اعلام کردند گل‌محمدی با سایپا توافق کرده اما من مشهد بودم و نمی‌دانم در فاصله 2 ساعت چگونه می‌توان توافق کرد. بعضی شیطنت‌ها هست که می‌خواهند تمرکز تیم ما را به هم بزنند اما ما نسبت به این مسائل بی‌اهمیت هستیم. سه بازی پیش رو داریم و به آنها فکر می‌کنیم. دوست نداریم به سراغ حاشیه‌ها برویم و متن فوتبال را فراموش کنیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد در خصوص حضورش در تیم امید گفت:اینها همه گمانه‌زنی رسانه‌ای است و هیچ صحبتی تا حال با من نشده؛ خبرهایی که در هر رسانه‌ای می‌آید کذب محض است هر کسی می‌خواهد صحبت کند باید اجازه دهد بعد از این سه بازی ما به راحتی به این جایگاه نرسیده‌ایم و دوست داریم سهمیه بگیریم.

گل‌محمدی در خصوص اخراج سرمربیان استقلال و سایپا گفت: مربیگری شعلی است که در آن هیچ تضمینی وجود ندارد. هم شفر هم دایی از مربیان زحمتکش ما هستند که برایشان در هر کجا هستند آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم تاکید کرد: این نظر شخصی بنده است امیدوارم هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی مشخص شود و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت دلار و یورو فکر می‌کنم بهترین تصمیم که فدراسیون می‌تواند بگیرد این است که این دلارها را ذخیره کند و هزینه‌های که می‌خواهد صرف مربی خارجی کند در بحث پایه‌ها و امکانات ورزشی خرج کند.  این نظر بنده است و در نهایت فدراسیون باید تصمیم بگیرد.فدراسیون ووزارت ورزش باید تصمیم بگیرند و امیدواریم تصمیم معقول بگیرند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول