اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پوشش گیاهی جنگل‌های مازندران از وضعیت مناسبی برخوردار است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: باتوجه به بارندگی‌های خوبی که داشتیم پوشش گیاهی در جنگل‌های مازندران از وضعیت مناسبی برخوردار است که این موضوع برای زیستگاه‌های استان امیدوارکننده بوده است.

پوشش گیاهی جنگل‌های مازندران از وضعیت مناسبی برخوردار است

مسلم آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به بارندگی‌های خوبی که داشتیم پوشش گیاهی در جنگل‌های مازندران از وضعیت مناسبی برخوردار است که این موضوع برای زیستگاه‌های استان امیدوارکننده بوده ولی در فصل گرما نگرانی‌هایی را برای ما به همراه دارد.

وی افزود: توصیه ما به افرادی که در هوای گرم وارد طبیعت مازندران می‌شوند از روشن کردن آتش پرهیز کرده و درصورت ضرورت حتما از مهار آن اطمینان حاصل کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: باتوجه به نگرانی‌های موجود در فصل گرم سال گشت‌ها و پایش‌های محیط زیست افزایش می‌یابد.

آهنگری با اشاره به اینکه نباید متکی به محیط‌بان یا جنگل‌بان باشیم، تصریح کرد: مردم باید در این زمینه کمک کنند و خودشان به‌عنوان محیط‌بان باشند به این دلیل که محیط‌بان متعلق به همه است و اگر آسیبی به طبیعت وارد شود همه متضرر خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: باوجود کمبود نیرو اما محیط‌بانان با تلاش شبانه‌روزی در سطح طبیعت استان حضور دارند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در پایان گفت: باید بدانیم نسل آینده حق حیات دارند و باید از مواهب خدادادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول