اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دام‌های مناطق سیل‌زده با همت دامپزشکی فارس واکسینه شدند

بر اساس اعلام نیاز مناطق سیل‌زده خوزستان، اداره کل دامپزشکی فارس اقدام به واکسینه کردن دام در برخی از مناطق این استان کرد.

دام‌های مناطق سیل‌زده با همت دامپزشکی فارس واکسینه شدند

مدیرکل دامپزشکی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به حضور اکیپ‌های این این اداره کل در مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار داشت: بیش از 8 هزار و 874 رأس دام در این مناطق با حضور گروه‌های دامپزشکی از استان فارس واکسینه شدند.

یعقوب مهندس ادامه داد: در این طرح بیش از 6 هزار و 350 رأس دام سبک و 2 هزار و 524 رأس دام سنگین مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اهداف انجام این طرح عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از ابتلاء به تب برفکی، شاربن علامتی و لمپی اسکین که از بیماری‌های دامی هستند بود تا دام‌های مناطق سیل‌زده در خوزستان در مقابل آنها ایمن شوند.

مهندس از ارائه آموزش ترویجی چهره به چهره به دامداران این منطقه سیل زده خبر داد و بیان کرد: اداره کل دامپزشکی فارس با اعزام این اکیپ‌های واکسیناسیون به همراه تجهیزات کامل همچون واکسن، دارو، سم و ... به مدت 15 روز به دامداران روستایی و عشایری شهرستان‌های سوسنگرد، حمیدیه  و اهواز خدمات لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول