اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طاهری:بازی رفت با الدحیل یک بازی خاص بود/آنها شکست‌ناپذیر نیستند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:دیدار رفت دو تیم یک بازی خاص بود و نتوانستیم برنده باشیم اما اکنون شرایط تغییر کرده است و می خواهیم 6 امتیاز هر دو بازی را کسب کنیم.

طاهری:بازی رفت با الدحیل یک بازی خاص بود/آنها شکست‌ناپذیر نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال،بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با الدحیل گفت:الدحیل تیم بسیار خوبی است. بازی رفت نیز ما را اذیت کردند و ما در بازی رفت اشتباه داشتیم. امیدوارم در بازی برگشت ایرادات خود را بپوشانیم.دیدار رفت دو تیم یک بازی خاص بود و نتوانستیم برنده باشیم اما اکنون شرایط تغییر کرده است و می خواهیم 6 امتیاز هر دو بازی را کسب کنیم. امیدوارم اتفاقات به شکلی پیش برود و که ما صعود کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود درباره این دیدار اضافه کرد: در بازی رفت ما حریف دست و پا بسته ای نبودیم. با شروع نیمه دوم مسابقه دو موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که گل نشد. الدحیل شکست ناپذیر نیست و آنها به خوبی می دانند که ما تیم قدرتمندی هستیم. آنها دیدند که ما چگونه می توانیم حریف خود را شکست دهیم. بازی را با یک ضربه ایستگاهی و توانایی برخی بازیکنان بردند.

طاهری در پایان درباره نقش هواداران در این دیدار تصریح کرد: هواداران بازیکنان و تیم را شرمنده کردند و همیشه پشت ما بودند. امیدوارم فردا نیز ما را تنها نگذارند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم پایان مسابقه یک برد بزرگ را با یکدیگر جشن بگیریم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول