اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خاخام صهیونیست: غیریهودیان می‌خواهند برده ما باشند چون مشکل ژنتیکی دارند

یک خاخام صهیونیست در اظهارنظری جنجالی مدعی شد که غیریهودیان خواستار آن هستند که برده یهودیان باشند چون مشکل ژنتیکی داشته و نمی‌توانند کشورشان را اداره کنند.

خاخام صهیونیست: غیریهودیان می‌خواهند برده ما باشند چون مشکل ژنتیکی دارند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه صهیونیستی نوار ویدیویی را از دو خاخام صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو خاخام به بردگی گرفتن را تمجید و از ایدئولوژی «آدولف هیتلر» دفاع کرده و زمانی که درباره برتری یهودیت صحبت می‌کردند از اظهارات نژاد پرستانه استفاده کردند.

در یکی از این ویدیوهای ضبط  شده که توسط شبکه 13 رژیم صهیونیستی منتشر شده، خاخام «الیزر کاشتیل» رئیس آکادمی نظامی «دیوید بنی» گفت که برده یهودیان بودن بهترین است.

کاشتیل گفت: «غیریهودیان می‌خواهند که برده ما باشند. برده یهود بودن بهترین است. آنها از اینکه برده باشند خوشحال بوده و می‌خواهند که برده ما باشند. به جای آنکه فقط در خیابان‌ها راه بروند و احمق باشند و به خشونت و آسیب رساندن به یکدیگر بپردازند،  زمانی که برده ما شدند، زندگی آنها شروع به شکل گرفتن کرد.»

این خاخام پا را فراتر گذاشته و مدعی شد که اعراب خواستار آن هستند که «تحت اشغال ما باشند» چون مشکل ژنتیکی دارند.

وی گفت: ما توسط مردمی احاطه شده‌ایم که مشکلات ژنتیکی دارند. از عرب‌ها بپرسید که کجا دوست دارند باشند؟ آنها می‌خواهند که تحت اشغال ما باشند. چرا؟ چون آنها مشکلات ژنتیکی دارند، آنها نمی‌دانند که چگونه یک کشور را اداره کنند و نمی‌دانند که چگونه کاری را انجام دهند. به آنها نگاه کنید. بله، ما نژادپرست هستیم. ما به نژادپرستی اعتقاد داریم. نژادها و مردمانی در دنیا وجود دارند که برتری ژنتیکی دارند. یهودیان موفق‌ترین نژاد هستند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول