اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توشه برکت طرحی برای همدردی با نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: طرح توشه برکت برای تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، 105 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد چشم‌ به‌ راه همت والای مردم نیکوکار اصفهان هستند.

توشه برکت طرحی برای همدردی با نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، محمدرضا متین‌پور با بیان این‌که طرح توشه برکت برای تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، اظهار کرد: 105 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد چشم‌ به‌ راه همت والای مردم نیکوکار اصفهان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به کاهش قدرت خرید نیازمندان جامعه به دنبال افزایش تورم اقلام خوراکی، افزود: امید دارم در ماه رمضان امسال با استقبال مردم از این طرح به همه 105 هزار خانوار تحت حمایت حداقل یک سبد کالای اساسی اختصاص پیدا کند، در این طرح اولویت اول با ایتام و خانوارهای عائله‌مند است.

وی تأکید کرد: سبدهای کالای طرح توشه برکت متفاوت از بسته حمایت غذایی دولتی است و در صورت تخصیص چنین سبد کالایی توسط دولت، مبلغ آن به شکل جداگانه به کارت‌های سرپرست خانوارهای هدف واریز خواهد شد.

متین‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در این طرح، توضیح داد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین واریز به حساب 2-3091407-11-2401 با شماره شبای IR 800600240101103091407002 و شماره کارت 2509-0000-7370-6063 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از جمله مهم‌ترین راه‌های موجود برای مشارکت در این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان یادآور شد: سامانه‌های الکترونیکی این نهاد از جمله کد دستوری #031*8877* و تارنمای اینترنتی isfahan.emdad.ir نیز برای آسانی مشارکت همشهریان عزیز اصفهانی در طرح توشه برکت در اختیار آن‌ها قرار دارد.

وی با بیان این‌که مبالغی که مردم و نیکوکاران برای اجرای این طرح به کمیته امداد اصفهان پرداخت می‌کنند با دقت و بر اساس نیت این نیک‌اندیشان هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌ شده در اختیار نیازمندان همان محل قرار می‌گیرد.

متین‌پور در پایان با بیان این‌که اجرای این طرح از چند روز قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده است، عنوان کرد: مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر شهر نائین امسال پیش‌قدم این خیر کثیر شدند و به همت آن‌ها 15 تن مرغ گرم به ارزش بالغ‌ بر 180 میلیون تومان در میان هزار و 800 خانوار تحت حمایت کمیته امداد نائین توزیع شد.

انتهای پیام/63088/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول