اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نسبت جنسی تولد پسر به دختر در زنجان 98 است

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: نسبت جنسی ولادت پسر به دختر در فروردین‌ماه سال 1398 در زنجان برابر با 98 است.

نسبت جنسی تولد پسر به دختر در زنجان 98 است

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقایع حیاتی چهارگانه به صورت مستمر توسط ثبت احوال استان زنجان رصد می‌شود.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تعداد کل ولادت ثبت شده در فروردین‌ماه سال 1398 را برابر با یک هزار و 464 واقعه اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در فروردین‌ماه سال‌جاری برابر با یک هزار461 واقعه است که نشان می‌دهد درصد ثبت در مهلت ثبت تا یکسال در استان زنجان برابر 99.۳۸ درصد است.

وی اضافه کرد: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در فروردین‌ماه 1398 برابر با یک هزار و 452 واقعه است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده روزانه در فروردین‌ماه سال 1398 به طور متوسط برابر با 47 مورد واقعه ولادت بوده است، اظهار کرد: به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت در زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد موالید پسر در فروردین‌ماه سال‌جاری برابر با 725 واقعه بوده است، خاطر نشان کرد: تعداد موالید دختر در فروردین‌ماه 1398 برابر با 739 واقعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت جنسی پسر به دختر در فروردین‌ماه سال 1398 برابر با 98 است، گفت: این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر 100دختر، تولد 98 پسر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول