اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حضور میدانی مدیران شهری در حل مشکلات محلات باید افزایش یابد

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر حضور میدانی مدیران شهری در سطح محلات گفت: رفع مشکلات محلات نیازمند بازدید و حضور میدانی در محلات است و باید در اولویت مدیران شهری قرار گیرد.

حضور میدانی مدیران شهری در حل مشکلات محلات باید افزایش یابد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مصطفی موسوی لاری مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن تشکر از اقدامات منطقه چهار گفت: با توجه به مساحت و جمعیت قابل توجه منطقه چهار متاسفانه در سال های گذشته توجه جدی به این منطقه نشده است و در این منطقه شاهد عقب ماندگی های بسیاری زیادی هستیم.

وی افزود: جبران عقب ماندگی های منطقه چهار نیازمند تلاش و همت مضاعف است که امیدوارم در این دوره این عقب ماندگی ها جبران شود.

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به نحوه ارزیابی های مناطق در دوره کنونی مدیریت شهری افزود: در سال های گذشته بیش از 500 شاخص ارزیابی نواحی و یکهزار شاخص ارزیابی مناطق وجود داشت و اکثراً هم سلیقه ای بود که در این دوره با لحاظ کردن کمیت از شاخص های کلیدی در ارزیابی های مناطق استفاده شده است.

موسوی لاری افزود: همچنین در گذشته توجه به رتبه بندی ها از اهمیت بالایی برخوردار بود که در این دوره ضمن حذف رتبه بندی ها نسبت به استفاده از شاخص ها برای ارزیابی نواحی اقدام شد.

وی تصریح کرد: امور مناطق شهرداری تهران به دنبال شناسایی نقاط ضعف ستاد های شهرداری تهران است تا این ارزیابی ها به صورت دقیق به واقعیت ها نزدیک شود.

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: تفویض اختیار به مناطق از دیگر اقداماتی است که از زمان دکتر نجفی شهردار اسبق تهران در دستور کار قرار گرفت و ما به دنبال این بودیم که مناطق بتوانند به تنهایی برای بودجه خود تصمیم بگیرند و در پروژه ها هزینه کنند.

موسوی لاری موضوع نگهداشت را یکی از موضوعات مهم و کلیدی شهر تهران عنوان کرد و گفت: معاونت امور مناطق به دنبال اصلاح مستمر ارزیابی ها است و در این خصوص نیز جلساتی نیز با معاونان مناطق گذاشته می شود تا بتوانیم به یک جمع بندی نهایی برسیم.

وی با تاکید بر انجام بازدیدهای میدانی توسط شهرداران نواحی گفت: نظارت و بازدیدهای مستمر شهرداران نواحی از سطح محلات می تواند در رفع بسیاری از مشکلات محلات و شهروندان مؤثر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول