اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دانشجویانی که کلاس را به چالش می‌کشند جایزه می‌گیرند

رئیس دانشگاه چینهوای چین در تازه‌ترین نشست خبری خود اعلام کرده است: دانشجویانی که کلاس را به چالش می‌کشند جایزه می‌گیرند.

دانشجویانی که کلاس را به چالش می‌کشند جایزه می‌گیرند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تایمز هایراجوکیشن، رئیس دانشگاه چینهوای چین در تازه‌ترین نشست خبری خود اعلام کرده است: دانشجویانی که کلاس را به چالش می‌کشند جایزه می‌گیرند.

رئیس چینهوا تأکید کرده است: این اقدام نه به منظور ایجاد هرج و مرج و بی‌نظمی بلکه برای افزایش خلاقیت دانشجویان و پرروش دانشجویانی صورت می‌گیرد که با ایده‌های خلاق خود جهان را دگرگون می‌کنند.

بن یانگ، معاون رئیس دانشگاه چینهوا نیز اعلام کرده است: تمرکز تنها بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان است.

یانگ در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشته است:  شکوفایی بیشتر اقتصاد چین وابسته به نوآوری است و این حاصل نمی‌شود مگر به کمک دانشجویانی که خلاق هستند.

دانشگاه چینهوا در بسیاری از رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی اغلب یکی از دو دانشگاه برتر سرزمین اصلی چین رتبه‌بندی می‌شود.

کیو. اس نیز در سال 2019 دانشگاه چینهوا را در رده هفدهم دنیا و اول چین قرار داده‌؛ همچنین مؤسسه تایمز نیز این دانشگاه را در رده 22 دانشگاه‌های دنیا رتبه‌بندی کرده‌ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول