اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سفر نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی به‌منظور نیازسنجی برای ارائه کمک‌های آینده

ارزیابی میدانی و نیازسنجی برای ارائه کمک‌های بعدی و ایجاد ارتباط با جمعیت هلال‌احمر ایران برای اجرای برنامه‌های بشردوستانه ازجمله اهداف مهم این سفر بود.

سفر نمایندگان مؤسسات اسلامی مالزی به‌منظور نیازسنجی برای ارائه کمک‌های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، یک تیم 5 نفره از نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی روز دوشنبه به‌منظور بازدید از مناطق سیل‌زده وارد استان خوزستان شدند.

یکی از برنامه‌های این تیم پنج نفره، بازدید از مناطق سیل‌زده و ارزیابی از وسعت و برآورد خسارت‌ها در استان خوزستان بود که ارزیابی میدانی و نیازسنجی برای ارائه کمک‌های بعدی و ایجاد ارتباط با جمعیت هلال‌احمر ایران برای اجرای برنامه‌های بشردوستانه ازجمله اهداف مهم این سفر بود.

 

نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی با مدیران جمعیت هلال‌احمر خوزستان و قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیدار کردند و در خصوص همکاری با هلال‌احمر ایران و دانشگاه علوم پزشکی برای کمک به سیل‌زدگان صحبت کردند.

این تیم پنج نفره از روستاهای سید یدیم و سید هاشم بازدید کردند و با مردم محلی در مورد نیازها و نحوه کمک‌رسانی به گفت‌وگو پرداختند و در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه بامدژ اهواز، 60 بسته‌ اهدایی مؤسسات اسلامی کشور مالزی بین آسیب‌دیدگان روستاهای سید یدیم و سیدهاشم توزیع شد.

 

همچنین بازدید از سالن شهدای کارگر و روند جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده ازجمله برنامه‌های روز نخست سفر دو روزه این هیأت مالزیایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این بازدیدها و ارزیابی میدانی برای استفاده از توان کشور مالزی در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل‌زده و افراد آسیب‌دیده و تعیین اولویت‌ها برای اهدای کمک‌ها بود.

انتهای پیام/72065/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول