اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شمیم رمضانی «پاتوق تلاوت عشق» در بلوار چمران شیراز

«پاتوق تلاوت عشق» به همت بچه‌ هیاتی‌های سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام هر روز از ساعت 18 و 30 عصر با جزء‌خوانی قرآن در بلوار چمران آغاز می‌شود و تا اذان مغرب و صرف افطار ادامه دارد.

شمیم رمضانی «پاتوق تلاوت عشق» در بلوار چمران شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ماه مبارک رمضان از آن دسته مناسبت‌هاست که نه تنها در تقویم بلکه در زوایای مختلف زندگی مردم قابل مشاهده است.

خانه‌تکانی و غبارروبی مساجد، فشرده‌تر شدن صفوف نماز جماعت، برپاشدن مراسم‌های تلاوت قرآن در مساجد و حسینیه و امام‌زادگان در بهار قرآن طبیعی است اما علاوه بر مساجد در هر کوی و برزنی آمدن ماه را می‌توان استشمام کرد. ساعت بیداری و روشن شدن چراغ‌های منازل در دل شب، رونق میهمانی‌های فامیلی بر سر سفره‌های افطار، سبقت شبکه‌های تلویزیونی در پخش برنامه‌های آشپزی و طبی برای روزه‌داران،  اوج ترافیک در لحظات نزدیک به اذان مغرب، حتی بازارها هم رنگ و بوی خوراکی‌های رمضانی به خود گرفته هرچند قیمت‌های چند برابری دل روزه‌داران را می‌آزارد واز انصاف به دور است.

در این میان برخی پارک‌ها و حتی در حاشیه بلوار چمران که در مناسبت‌های مختلف غم و شادی تجمعات مردمی زیادی به خود دیده است، این روزها طنین صدای قرآن بلند است و با گستردن سفره افطاری ساده شمیم رمضان المبارک به مشام می‌رسد.

در این گوشه شهر هنوز مردم سیل زده فراموش نشدند و در جمع روزه‌داران کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش فارس این مراسم تحت عنوان «پاتوق تلاوت عشق» به همت بچه‌ هیاتی‌های سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام هر روز از ساعت 18و30 عصر با جزء‌خوانی قرآن در بلوار چمران جنب هتل چمران آغاز می‌شود و تا اذان مغرب و صرف افطار ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول