اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهرداری تلخاب افتتاح و به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور معاون عمرانی و توسعه شهری وروستایی وزارت کشور و جمعی از مسوولان استانی شهرداری تلخاب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهرداری تلخاب افتتاح و به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز در مراسمی با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور و جمعی از مسوولان استانی شهرداری شهر تلخاب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهدی جمالی نژاد در این مراسم توسعه متوازن مناطق و جمعیت را از لازمه‌های شاخصه‌های توسعه پایدار کشور برشمرد و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار چاره‌ای جز توسعه متوازن مناطق و جمعیت نیست.

وی تصریح کرد: روستاها و شهرهای کوچک نقش مؤثری در اقتصاد کشور دارند هرچه به این مناطق بیشتر توجه شود قطعاً راه‌های رسیدن به توسعه هموارتر خواهد شد.

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور گفت: روستاها ثابت کرده‌اند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی دارند که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توانند به شهر تبدیل شوند.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز گفت: بدون هیچ منتی در توسعه و عمران شهر تلخاب گام خواهیم برداشت و همه دستگاه‌ها باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: تبدیل روستای تلخاب به شهر و حضور معاون عمرانی وزیر کشور در آیین افتتاح شهرداری نشان‌دهنده توجه مجموعه دولت در حمایت از شهر تلخاب برای توسعه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول