اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس‌پلاس ورزشی گیلان؛ خبر خوش نماینده مجلس به هواداران داماش تا تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به سپیدرود

ورزشکاران و مسؤولان گیلان در صفحات مجازی خود از مصاحبه‌ها و عملکردشان نوشتند، از خبر خوش نماینده مجلس به داماشی‌ها تا تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به سپیدرود، از تشویق ضاربین داور توسط عضو شورای شهر تا نظرسنجی انتخاب قهرمان قهرمانان.

فارس‌پلاس ورزشی گیلان؛ خبر خوش نماینده مجلس به هواداران داماش تا تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به سپیدرود

مجله فارس‌پلاس ورزشی گیلان؛ ورزشکاران و مسؤولان گیلان در صفحات مجازی خود از مصاحبه‌ها و عملکردشان نوشتند، از خبر خوش نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به هواداران داماش تا تخصیص اعتبار 10 میلیاردی به سپیدرود، از تشویق ضاربین داور دیدار پلی‌آف توسط عضو شورای شهر رشت تا آغاز نظرسنجی مردمی انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گیلان را در مجله مجازی این هفته فارس‌پلاس ورزشی گیلان بخوانید.

خبر خوش نماینده رشت در مجلس به هواداران داماش

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در استوری خود در اینستاگرام، خبر از مذاکرات با مقامات وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال داده است، وی در پایان هواداران را به فرجامی خوش، نوید داده است.

غلامعلی جعفرزاده در استوری خود نوشت: «پیرو پیگیری‌های مستمر به‌عمل‌آمده در رابطه با حق‌کشی‌های انجام‌شده برای تیم پرطرفدار داماش و مذاکره با مقامات بلندپایه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به‌زودی خبرهای خوشی برای هواداران، مالک، کادر فنی و بازیکنان باغیرت داماش به گوش خواهد رسید».

تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل پروژه پیست دوچرخه‌سواری فلکده رشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شهر رشت که این روزها فعالیت چشمگیری در عرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزشی دارد، در بازدیدی از پروژه نیمه‌تمام پیست دوچرخه‌سواری فلکده رشت، خبر از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه داد.

غلامعلی جعفرزاده در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، نوشت: «بازدید از پروژه نیمه‌تمام پیست دوچرخه‌سواری فلکده رشت به همراه مهندس زورقی معاون اداره مهندسی وزارت ورزش و جوانان و موافقت با تخصیص اعتبار لازم به‌منظور اتمام آن. (صبح جمعه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۸)»

تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی به سپیدرود، هتریک اقدامات ورزشی نماینده رشت در هفته اخیر

مالک باشگاه سپیدرود رشت در پستی اینستاگرامی خبر از تلاش غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان داد.

کیومرث بیات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «حق‌وحقوق تمام بازیکنانمان را پرداخت خواهیم کرد،
بازیکنان تیم یک سال تمام‌وقت در اختیار تیم بوده‌اند، آن‌ها شغل دیگری ندارند و به‌صورت حرفه‌ای زندگی خود را در اختیار تیم قرار داده‌اند و هیچ وجدانی نمی‌پذیرد حق آنان تضییع گردد.»

وی گفت: «مدتی است با کمک بدون وقفه مدیرکل محترم اداره ورزش و نماینده پرتلاش و ورزش دوست گیلان دکتر جعفرزاده پیگیر جذب کمک یک‌میلیاردی برای تیم هستیم و این کمک مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به‌محض ورود به سیستم اداره ورزش به تیم پرداخت خواهد شد و امیدوارم با بقای تیم در لیگ برتر پاداش‌هایی از مسؤولین استان جذب و به تیم پرداخت نماییم.»

حمایت قاطع اعضای شورای شهر رشت از تیم داماش گیلان

فرهام زاهد: دست تک‌تک افرادی که داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند را می‌بوسم

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در جریان برگزاری مسابقه فوتبال دیروز اتفاقات نامیمونی رقم خورد اظهار کرد: عدم اجرای عدالت در جریان داوری بازی دیروز اتفاقات تلخی برای تیم داماش و جوانان رشت رقم زد و امیدوارم دراین‌باره احقاق حق شده و داماش ثمره تلاش خود را عادلانه دریافت کند.

فرهام زاهد با بیان اینکه روز گذشته بغض و ناراحتی در جوانان این شهر به‌وضوح مشاهده شد افزود: دست تک‌تک افرادی که در جریان بازی روز گذشته به دلیل رفتار ناعادلانه، داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند را می‌بوسم.

داماش قربانی بی‌عدالتی داور شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سیستم مدیریت شهری طی این سال‌ها حمایت فراوانی از تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود داشته است، اظهار کرد: این حمایت به‌واسطه اعتقادی است که به این تیم‌ها وجود دارد و حضور و فعالیت این تیم‌ها را یک فرصت برای رشت می‌دانیم.

رضا رسولی با بیان اینکه داماش قربانی بی‌عدالتی داور شد گفت: حوادثی که در روز گذشته در جریان برگزاری مسابقه تیم فوتبال داماش اتفاق افتاد بسیار نگران‌کننده بود.

لزوم استیضاح وزیر ورزش

بهراد ذاکری با بیان اینکه در بازی روز گذشته تیم فوتبال داماش در نحوه قضاوت بغض و نا عدالتی مشاهده شد افزود: باید همه در کنار همدیگر در برابر این نا عدالتی بایستیم و نمایندگان به‌جای اینکه به دنبال گرفتن عکس‌های یادگاری در زمین‌های ورزشی باشند نسبت به این نا عدالتی ورود کنند.

وی با تأکید بر اینکه وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال باید نسبت به اتفاقات روز گذشته بازی تیم‌های فوتبال پاسخگو باشند گفت: از نمایندگان مردم رشت و گیلان انتظار داریم با استیضاح وزیر ورزش نسبت به احقاق حق تیم داماش ورود کنند.

رمضانپور: داور گل صحیح داماش را نادیده گرفت

یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز با اشاره به اینکه داوری موجب شکست تیم فوتبال داماش در بازی روز گذشته شد اظهار کرد: در بازی داماش یک گُل مسلم نادیده گرفته شد و این مسئله موجب شد تا ضربه روحی فراوانی به بازیکنان داماش و هواداران این تیم وارد شود.

آغاز نظرسنجی مردمی انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گیلان و چهره برتر فوتبالی استان

با معرفی 22 کاندیدای فوتبالی و غیرفوتبالی، نظرسنجی مردمی انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گیلان و چهره برتر فوتبالی استان در سال 97 از روز جمعه بیستم اردیبهشت‌ماه آغازشده و علاقه‌مندان به مدت 15 روز، فرصت شرکت در این نظرسنجی را دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به آدرس http://gilan.msy.gov.ir و ارسال پیامک به شماره 3000615050 تنها در زمان 15 روزه مشخص‌شده در این دو نظرسنجی شرکت کنند، شرکت‌کنندگان می‌توانند در سایت اداره کل و یا به‌صورت پیامکی، اسامی یا کد کاندیدای مدنظر خود را در دو بخش فوتبالی و غیر فوتبالی ارسال کنند.

حمایت جهانبخش و مصلح از تیم اسبق خود

علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی و بازیکن اسبق داماش گیلان در استوری خود در اینستاگرام نسبت به داوری ضعیف دیدار داماش و نیروی زمینی در پلی‌آف لیگ دسته دوم واکنش نشان داد، در سوی دیگر، شایان مصلح، بازیکن فعلی پرسپولیس و اسبق داماش و سپیدرود در استوری خود، از سرمربی داماش گیلان به‌عنوان «قهرمان داستان» و «مرد بااخلاق» نام برد.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول