اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درخشش دانش‌آموز گلستانی در مسابقات قرآنی«جهان اسلام»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان گفت: محمدرضا ولی‌محمدی یک دانش‌آموز گلستانی است که توانست در مرحله نخست مسابقات قرآنی جهان اسلام خوش بدرخشد.

درخشش دانش‌آموز گلستانی در مسابقات قرآنی«جهان اسلام»

سیدرضا حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دانش‌آموز گلستانی توانست در مرحله نخست مسابقات قرآنی جهان اسلام خوش بدرخشد و اکنون برای شرکت در مسابقات حفظ قرآن کریم در کشور عمارت است.

وی افزود: خوشبختانه این دانش‌آموز گلستانی توانست در مرحله نخست این مسابقات سربلند بیرون آید و منتظر هستیم که در مرحله دوم حفظ و قرائت قرآن کریم نیز خوش بدرخشد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر به اهتزاز درآید.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان از افزایش برنامه‌های قرآنی در آموزش و پرورش استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه به همت خانواده‌ها، خیرین، دائرالقرآن‌های آموزش و پرورش شاهد افزایش برنامه‌های قرآنی در اداره آموزش و پرورش استان گلستان هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: امشب و فردا شب دو محفل بزرگ قرآنی در کانون طاها شهرستان گرگان برگزار می‌شود که این محفل بزرگ قرآنی امشب با حضور 300 دانش‌آموز پسر در کانون طاها برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا شب نیز محفل بزرگ قرآنی با حضور 300 دانش‌آموز دختر در کانون طاها شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این محفل بزرگ قرآنی توسط دانش‌آموزانی که دارای مقام‌های کشوری و استانی هستند قرآن کریم تلاوت و قرائت می‌شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول