اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرار سخنگوی شورای شهر گرگان از پاسخگویی

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با فرار از پاسخگویی به پیگیری‌های خبرنگار درباره یک ادعا بر شایعه وارده به وی در سوءاستفاده از خودروی شورا برای شرکت در کلاس‌های دانشگاه مهر تائید زد.

فرار سخنگوی شورای شهر گرگان از پاسخگویی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که فعالان مجازی و برخی از کانال‌های فعال در حوزه اطلاع‌رسانی مدعی شدند یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان از خودروی تحویلی شهرداری گرگان به وی برای شرکت در کلاس‌های دانشگاه در یکی از شهرهای شرقی استان گلستان استفاده می‌کند.

این در حالی است که خودروهای تحویلی به برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای استفاده در امورات داخل شهر در نظر گرفته شده و از مجموع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان تنها دو عضو برای امورات دانشگاهی به آن شهر مورد نظر عزیمت می‌کنند که از این دو عضو تنها یک عضو خودروی شهرداری را در اختیار دارد.

بر اساس روایت برخی دانشجویان آن دانشگاه هویت فردی که به آن دانشگاه با این خودرو مراجعه می‌کند تائید شده و این فرد پیش از عضویت در شورا نیز فعالیت‌های پررنگی را در فضا مجازی داشته و همچنان دارد.

در این راستا خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با مراجعه حضوری به محل کار سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان صحت و یا تکذیب موضوع را از وی خواستار شد که «حمیدرضا آقاملایی» سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار نظر قطعی در خصوص این موضوع را منوط به بررسی چند ساعته دانست و از خبرنگار خواست تا چند ساعتی را برای بررسی و اظهارنظر به وی مهلت دهد.

در همین راستا خبرنگار خبرگزاری فارس از روز چهارشنبه هفته گذشته تا امروز با تماس‌ها، پیامک‌ها و پیگیری‌های مختلف سعی کرده اظهارنظر قطعی و رسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان را کسب و منتشر کند که متاسفانه تاکنون این عضو شورا به هیچ عنوان به وظیفه شورایی و قانونی که به وی سپرده شده عمل نکرده و هیچ پاسخ رسمی را ارائه نکرد.

حتی در پیامک ارسالی به سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بر این نکته تاکید شد، تحقیقات نشان می‌دهد عضوی که در ادعاهای مطرح شده مورد نظر قرار دارد شما هستید اما ایشان هیچگونه پاسخگویی نسبت به پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس نداشته و با بی‌اعتنایی به افکار عمومی حاضر به پاسخگویی نشد.

تائید استفاده برخی اعضا از خودروهای شهرداری برای شرکت در کلاس درس

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار در این خصوص اظهار کرد: من اهل فضا مجازی نیستم و به همین دلیل این تصویر را خودم ندیده‌ام اما گفته‌هایی از دیگران راجع به این موضوع شنیده‌ام.

علی اصغر یوسفی ادامه داد: اما در مجموع اگر اعضای شورا از خودروی تحویلی شهرداری به آنها بخواهند برای محدوده خارج از شهر استفاده کنند باید در قالب ماموریت اداری باشد در غیر اینصورت این خودرو فقط برای استفاده امورات محوله داخل شهر به آنها تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: چند نفر از اعضا همان ابتدای ورود به شورا خودروهایی از شهرداری در اختیارشان قرار گرفته و در دوران ریاست من هم نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: قائده کار بر این است در محدوده قانونی شهر از این خودروها استفاده کنند و در صورت نیاز برای استفاده از خودرو در زمان ماموریت‌ها از این خودرو در قالب ماموریت اداری استفاده شود.

یوسفی ادامه داد: به من هم گزارشاتی رسیده که برخی از اعضا در مواقعی همچنین اتفاقاتی را رقم زده‌اند و متاسفانه با استفاده از این خودرو برای تدریس به دانشگاه‌ها می‌روند.

وی تصریح کرد: من هم به دوستان توصیه کردم از این خودروها در داخل شهر استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از خودروها در راستای امورات محوله اداری در قالب ماموریت اداری از خودروها استفاده شود.

لازم به ذکر است، بر اساس اصول حرفه‌ای و برای رسیدن به نتیجه مطلوب، خبرنگار خبرگزاری فارس تصویر منتشر شده را در اختیار رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و دستگاه‌های نظارتی قرار خواهد داد و آماده انعکاس واکنش‌ها و برخوردهای دستگاه‌های نظارتی است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول