اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتقاد عضو شورای شهر اراک نسبت به نامنظم بودن جلسات کمیسیون‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر اراک نسبت به نامنظم بودن جلسات کمیسیون‌های شورای شهر اراک انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورای شهر اراک نسبت به نامنظم بودن جلسات  کمیسیون‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ایرج رضایی عصر امروز در صحن رسمی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اظهار کرد: کمیسیون‌ها با نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود و نظم لازم را ندارد.

وی تصریح کرد: حاضرین در جلسات شورا در طول جلسه شورا یا با گوشی موبایل خود بازی می‌کنند یا مدام در حال رفت و آمد هستند که این نظم جلسات را بهم می‌ریزد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان‌شهر اراک با انتقاد شدید نسبت به این موضوع گفت: جلسات کمیسیون باید سر وقت دقیق برگزار شود.

رضایی خواستار شفافیت در حضور اعضای شورا در جلسات شد.

به گزارش فارس این اعتراض رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک در پی توضیح خواستن سعید نادری نایب‌رئیس شورای شهر اراک در مورد یکی از مصوبات با محتوای پرداخت مبلغی به دو نفر از شهروندان صورت گرفت.

علی‌جعفر محصولی عضو دیگر شورای شهر اراک نیز گفت: اعضای شورا نباید در صحن نسبت به مصوبات موردی برخورد کنند.

پیاده‌سازی سامانه شفاف‌سازی عیان شهرداری

شهردار اراک نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که شهرداری با جدیت آن را دنبال می‌کند پیاده‌سازی سامانه شفاف‌سازی عیان شهرداری است که قرار است تمام اطلاعات شهرداری، اعم از طرح جامع طرح تفضیلی، پروژه‌های عمرانی، قراردادها، اطلاعات شهرسازی، بودجه، مناقصات، مزایده‌ها، اطلاعات مدیران، کارکنان، مشاوران، پیمانکاران، مأموریت‌های خارجی، تغییر کاربری املاک و اراضی، فروش تراکم مازاد، تعرفه‌های بهای خدمات و عوارض و... در آن شفاف‌سازی شود.

محمدکریم شفیعی افزود: این سامانه به منظور اعتمادسازی اجتماعی و در راستای حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: مبارزه با فساد، کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و تسریع در کار از مزیت‌های پیاده‌سازی این سامانه به شمار می‌رود.

تدوین منشور توسعه فرهنگی شهر اراک 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک نیز از برنامه کمیسیون به منظور تدوین منشور توسعه فرهنگی شهر اراک خبر داد.

مرتضی سورانه گفت: تدوین منشور توسعه فرهنگی شهر اراک به منظور ایجاد فرهنگسرا، سرای محله و خانه فرهنگ در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول