اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال بیش از 46 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: مقرر شده امسال، 46 هزار و 600 شغل در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش خدمات در استان ایجاد شود.

امسال بیش از 46 هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سال گذشته با ارائه و پیگیری یک سند اشتغال با 9 برنامه خروجی، موفق شدیم 2.5 درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای سال 98 نیز برنامه‌ای با این مضمون را در دستور کار داریم، افزود: کلیات برنامه و سند جامع استان در اشتغالزایی از سوی کشور به ما ابلاغ شده که باید در راستای آن 46 هزار و 600 شغل در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش خدمات در استان ایجاد شود.

وی از ارائه این برنامه و سند جامع استان در اشتغالزایی به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نظرات خود را در خصوص تعداد و سرانه شغل، تسهیلات... ابلاغ کنند.

بازوند ادامه داد: برنامه و سند جامع استان در اشتغالزایی را پس از تدوین، در خردادماه جاری برای عموم مردم منتشر می‌کنیم تا رسانه‌ها و افکار عمومی آن را نقد و به طور مستمر رصد کنند.

وی موضوع اشتغال را اولویت نخست استان در سال‌جاری اعلام و بیان کرد: مدیران استان در این زمینه باید با عمل به تعهدات خود به مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول