اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المیادین از انفجار در بندر فجیره امارات خبر داد

شبکه خبری المیادین، در خبری کوتاه از انفجار در بندر فجیره امارات خبر داد؛ خبری که خبرگزاری امارات، دقایقی بعد صحت آن را رد کرد.

المیادین از انفجار در بندر فجیره امارات خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین ظهر یکشنبه از چند انفجار در بندر الفجیره امارات خبر داد و نوشت که این اتفاق بامداد امروز رخ داده است.

المیادین اعلام کرد: منابع در خلیج (فارس) به این شبکه گفتند که انفجارهایی قوی بندر الفجیره را لرزاند. این انفجارها داخل بندر بوده و صدای آن به وضوح شنیده شده است.  این منابع به المیادین گفتند «شاهدان گفته‌اند بالگردهای آمریکایی و فرانسوی بر فراز بندر و در آسمان کل منطقه (فجیره) به پرواز در آمده‌اند (و مشغول بازدید هستند).

المیادین به نقل این منابع که هویت آنان را فاش نکرد، همچنین اعلام کرد که انفجارها متعلق به تعدادی نفتکش است که آتش گرفته و تعداد آن هفت  تا ده نفتکش است.

دقایقی بعد، خبرگزاری رسمی امارات (وام) به نقل از «دفتر رسانه‌ای دولت الفجیره»، «صحت گزارش‌های خبری درباره انفجارهای قوی در بندر فجیره» را رد کرد. 

وام نوشت: دفتر دولت الفجیره تأکید کرد که «تردد کاری در بندر طبق معمول در جریان است و از رسانه‌ها دعوت می‌کند تا ضمن دقت، به منابع رسمی استناد کنند».


موقعیت الفجیره

 

همچنین وبگاه خبری «الامارات الیوم» به نقل از «یک مسئول در بندر فجیره» نیز این خبر را رد کرد و نوشت: زندگی طبیعی در بندر در جریان است و هیچ حریقی نیست. هیچ انفجاری هم شاهد نبودیم و آنچه در این خصوص منتشر شده، کذب است.

همچنین این وبسایت خبری به نقل از سرتیپ علی عبید الطنیجی» مدیر سازمان دفاع مدنی فجیره نشوت که «آنچه در خصوص انفجار گفته شده واقعیت ندارد و امارت فجیره شاهد هیچ حریقی نبوده است».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول