اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

آیت‌الله‌العظمی بهجت؛ پدر معنوی حزب‌الله

کتاب پدر معنوی حزب‌الله؛ خاطرات و تحلیل‌های سیدحسن نصرالله درباره آیت‌الله‌العظمی بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

آیت‌الله‌العظمی بهجت؛ پدر معنوی حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیلی‌های سیدحسن نصرالله درباره آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

این کتاب مجموعه خاطرات و تحلیلی‌های سید حسن نصرالله (یکی از قله‌های حماسه در جهان امروز و از پرورش یافتگان نور انقلاب) درباره آیت الله بهجت می باشد که همزمان با ایام رحلت حضرت آیت الله بهجت توسط وحید خضاب ترجمه و توسط انتشارت شهید کاظمی روانه بازار شد.

در بخشی از این کتاب که به صورت گفت‌وگو با سیدحسن نصرالله بوده آمده است:

"...بنده شخصاً بسیاری از چیزهایی که در مورد حضرت شیخ بهجت نوشته و جمع‌آوری شده بود را خواندم، ولی معتقدم آیت الله بهجت در واقع پدری معنوی بودند و ما نیز ایشان را پدری معنوی می‌دانستیم. این موضوع پس از رحلت امام خمینی تقویت شد. هنگامی که دیدیم رهبر و ولی امر ما یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دام ظله الشریف) وقتی برای زیارت به قم مشرف می‌شوند بسیار اصرار دارند با حضرت شیخ(قدس سره) دیدار کنند، توشه بگیرند، سؤال کنند، استفاده ببرند و از راه‌نمایی‌های او بهره ببرند، دیگر تکلیف ما به عنوان سربازان و پی‌روان آن رهبر مشخص بود. در نتیجه شاید پس از رحلت حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) این ابوت روحی و معنوی و ارتباط روحی قوی‌تر شد."

کتاب «پدر معنوی حزب الله» در ۸۰ صفحه با قیمت ۸ هزار تومان با گرد آوری و ترجمه وحید خضاب، همزمان با ایام رحلت حضرت آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سایت من و کتاب به نشانی manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول