اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان‌شرقی 2 میلیارد تومان صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مردم نوعدوست استان از ابتدای سال تاکنون حدود دو میلیارد تومان صدقه داده‌اند.

مردم آذربایجان‌شرقی 2 میلیارد تومان صدقه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی با اشاره به رشد 26 درصدی پرداخت صدقه در یک و نیم ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال 97 اظهار کرد: مردم نوعدوست از ابتدای سال تاکنون حدود دو میلیارد تومان صدقه داده‌اند. 

وی افزود: میزان پرداخت صدقات مردم استان در مدت مشابه سال گذشته حدود یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزایش مشارکت‌های مردمی در پرداخت صدقات را معیاری برای ارتقای اعتماد عمومی دانسته و گفت: امداد استان در سال گذشته در مبارزه با فقر به شاخص های فرهنگی و مهارتی توجه کرده و با رویکرد جوانگرایی و انقلابی و با پرهیز از جهت گیری های سیاسی در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه صدقات وجوه امانی و شرعی هستند، بیان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده هر شهر برای نیازمندان همان شهر و طبق دستورالعمل‌های لازم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تامین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.

کلامی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت صدقات بصورت الکترونیکی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی «سنا» یا از طریق وارد کردن کد دستوری #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول