اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

روایت مسئول بسیج دانشگاه تهران از اتفاقات امروز این دانشگاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران درباره اتفاقات امروز این دانشگاه گفت: باید منطق اجرای قوانین برای دانشجویان تبیین می‌شد و مسلما مسئولیت این ماجرا برعهده مدیران دانشگاه تهران است.

روایت مسئول بسیج دانشگاه تهران از اتفاقات امروز این دانشگاه

علی طلوعی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  در رابطه با اتفاقات امروز این دانشگاه و تجمع تعدادی از دانشجویان گفت: انجمن دانشکده فنی دانشگاه تهران در روزهای اخیر با انتشار بیانیه‌ای مخالفت خود را با طرحی در رابطه با اجرای قانون پوشش اعلام کرد.

وی افزود: در ادامه کانالی هم توسط تعدادی از دانشجویان با عنوان « نه به گشت در دانشگاه» تشکیل شد و طی آن فراخوان‌هایی داده شد و قرار شد ساعت 12 امروز مخالفان اجرای قانون در دانشکده فنی تجمعی برگزار کنند. 

این فعال دانشجویی ادامه داد: ظهر امروز همانطور که وعده داده بودند تعدادی از دانشجویان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه جمع شدند و در مخالفت با اجرای قانون پوشش و رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه، شعارهایی سر دادند و پس از آن در محوطه دانشگاه راهپیمایی کردند. 

طلوعی تاکید کرد: در ادامه تعداد گسترده‌ای از دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران به برگزاری چنین تجمعی اعتراض کرده و در نتیجه دانشجویان تجمع کننده به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه در تالار پردیس‌های هنرهای زیبا جمع شدند و دقایقی با معاون فرهنگی دانشگاه گفت‌وگو کردند، همچنین بیانیه‌ای هم  قرائت شد که این بیانیه مضحک نشان داد این افراد با اسلام مشکل دارند. 

وی خاطرنشان کرد: باید منطق اجرای این قانون توضیح داده می‌شد و اگر اینطور بود کار به برگزاری تجمع نمی‌رسید. مسلما مسئولیت این ماجرا برعهده مدیران دانشگاه تهران است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول