اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کوبیدن بر طبل جنگ فایده‌ای برای اصلاح‌طلبان ندارد

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت:ملت غیور ایران عزیز باید بدانند که آمریکا جرأت و توان حمله نظامی علیه ایران را ندارد و ساده‌ترین دلیل این است که اگر این کار برای آن امکان داشت حتی یک روز هم تعلل و صبر نمی‌کردند.

کوبیدن بر طبل جنگ فایده‌ای برای اصلاح‌طلبان ندارد

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حالی که آمریکا از جنگ روانی احتمالی درگیری نظامی با ایران عقب‌نشینی کرده و حتی وزیر خارجه‌اش را برای اعلام این عقب‌نشینی و میانجی‌گری به عراق فرستاده است و علاوه بر آن ترامپ از 12 شرط خودش نیز عقب‌نشینی صرف‌نظر و گفته است که ایران تنها قول دهد که سلاح هسته‌ای تولید نکند، با این وجود اصلاح‌طلبان ول‌ کن ماجرا نبوده و بر طبل جنگ می‌کوبند.

وی تصریح کرد: از روزنامه‌های زنجیره‌ای تا سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی گرفته تا سخنرانی‌ها همواره می‌خواهند حال و هوای کشور را جنگی نشان دهند.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت: اصلاح‌طلبان که با عملکرد نه‌چندان مطلوب دولت و نمایندگانشان در مجلس و شورای شهرها و روستاها به پایان خط رسیده‌اند، تلاش می‌کنند که فضای کشور را با این تبلیغات پوچ دوقطبی جنگ و صلح کرده و بر اساس نظریه کثیف عام البلوای حجاریان مردم را به کف خیابان‌ها بیاورند.

فخرالاسلام افزود: اگرچه این تبلیغات دروغین آنها در انتخابات سال 96 تا حدودی جواب داد و با روی کار آمدن دوباره روحانی کشور را 20 سال عقب برد، ولی بصیرت اکنون مردم و نتایج عملکرد آنها و فاش شدن یکی پس از دیگری دروغ‌ها و وعده‌های پوچ آنها دیگر اجازه انجام چنین حقه‌ای را به آنها نخواهد داد.

وی بیان داشت: ملت شجاع ایران به خوبی می‌دانند عقب‌نشینی از اهداف و آرمان‌های انقلاب و تن دادن به مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز ذلت و خواری و نابودی ملت ایران نخواهد داشت و هر عاقلی می‌داند که هزینه سازش به‌مراتب بیشتر از ایستادگی در برابر استکبار است.

کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی بیان داشت: ملت غیور ایران عزیز باید بدانند که آمریکا جرأت و توان حمله نظامی علیه ایران را ندارد و ساده‌ترین دلیل این است که اگر این کار برای آن امکان داشت حتی یک روز هم تعلل و صبر نمی‌کردند.

فخرالاسلام افزود: به ترسوها و غرب‌زده‌ها و آن‌هایی که می‌خواهند کشور و این ملت را به دامن استکبار سوق دهند توصیه می‌کنیم دست از خیانت بردارید و توبه کنید و مطمئن باشید ایران عزیز هر روز قدرتمندتر خواهد شد و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول