اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ساختار کاسپین برای حضور در لیگ آینده، باید از الان مشخص شود

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین با بیان اینکه باید از امروز به فکر تعیین تکلیف کاسپین در فصل آینده بود، گفت: باید از زمان، به بهترین شکل ممکن برای کاسپین استفاده کرد.

ساختار کاسپین برای حضور در لیگ آینده، باید از الان مشخص شود

مجید رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به پایان لیگ دسته 2 فوتبال کشور اظهار کرد: برای سال آینده منتظر سیاستگذاری هیئت مدیره و تعیین تکلیف وضعیت تیم هستیم.

وی با اشاره به استعفای سعید دقیقی سرمربی تیم، افزود: با توجه به مسؤولیت جدید سعید دقیقی در فدراسیون فوتبال، ایشان استعفا داده و تعیین سرمربی جدید تیم منوط به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی هیئت مدیره باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین تأکید کرد: تلاش ما بر این است که ساختار کاسپین برای سال آینده از امروز مشخص شود و اجازه ندهیم وضعیت تیم تا روزهای آخر و نزدیک لیگ مشخص نباشد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌کنیم که باشگاه برای ادامه مسیر خود باید در کنار شهرداری، از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کند تا بتوانیم موفق شویم.

رضایی با اشاره به اینکه احتمال انحلال باشگاه کم است و چنین شرایطی را پیش‌بینی نمی‌کنیم، تصریح کرد: هر سال این عیب وجود دارد که تکلیف تیم در دقایق پایانی و چند روز مانده به لیگ روشن می‌شود اما به نظر من یک‌بار برای همیشه باید این مسئله تمام شود و شاهد برنامه‌ریزی خوب برای تیم باشیم.

وی بیان کرد: هر تغییر ساختاری در این تیم باید هرچه زودتر مشخص شود و تمام دغدغه ما این است که به دردسر سالهای پیشین گرفتار شویم.

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین در رابطه با عدم نتیجه مناسب تیم در فصل گذشته نیز عنوان کرد: کادر فنی تمام توان خود را به میدان آوردند و زحمت بسیاری کشیدند و در واقع چیزی کم نگذاشتند.

وی گفت: باید بدانیم که فوتبال یک ورزش تک‌نفره نیست و اگر فرصت را در ابتدای فصل و زمان جذب، آمادگی جسمانی، مسابقات تدارکاتی و اردوها را از دست بدهیم مطمئناً شرایط سال آینده نیز با امسال تغییری نخواهد داشت.

رضایی اضافه کرد: همه بدنه باشگاه و تیم بر استفاده از بازیکنان بومی اصرار دارند و این جزء برنامه‌های کلیدی باشگاه است و اصولا ایجاد تیم امید نیز برای همین هدف بوده است و حتی تلاش شده در خرید بازیکنان از استان‌های دیگر، ملاک بازیکنان قزوینی شاغل در استانهای دیگر باشد.

وی تأکید کرد: اما باید بپذیریم واقعا در بعضی پست‌ها به بازیکن بومی مناسب دسترسی نداریم و مجبور هستیم از بازیکنان غیر بومی استفاده کنیم.

این مسؤول در رابطه با تعیین تکلیف سرمربی نیز گفت: تا تعیین وضعیت و ساختار باشگاه، نمی‌توانیم برای مربی تصمیم بگیریم و منتظر خواهیم ماند.

وی در پایان یادآور شد: در صورت اجازه هیئت مدیره، با تمام توان به دنبال این خواهیم بود تا برای فصل آینده باشگاهی خوب و قدرتمند راهی مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور کنیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول