اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارجاع پرونده فساد واگذاری آلومینیوم المهدی به قوه قضائیه

بعد از ماه‎ها پیگیری، پرونده فساد واگذاری آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزآل به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

ارجاع پرونده فساد واگذاری آلومینیوم المهدی به قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پـرونده سرتاسر فساد واگذاری آلومینیـوم المهدی و مجتمع هرمزآل بعد از ماه‌ها پیگیری به قوه قضائیـه ارجاع داده شد.

امروز بعد از نطق رییس کمیسیـون ویـژه در صحن علنی مجلس درخصوص چگونگی نــقض قانـون واگذاری شـرکت آلومینیوم المهـدی و مجتـمع هرمـزال، نمایندگان مجلس با رأی قاطع این پرونده را به قوه قضائیه ارجاع دادند.

احمد مــرادی در این خصوص گفت: این موضوع بنا بر درخواست بنده و همراهی ۲۶ نماینده دیگر مطرح شده بود و اینک نوبت دستگاه قضائی است که در این رابطه با متخلفین برخورد و حق مردم را نیز باز پس بگیرد.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با 163 رای موافق، 7 رای مخالف و 2 رای ممتنع از 201 نماینده حاضر با ارسال گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال به قوه قضاییه موافقت کردند.

انتهای پیام/88037/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول