اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش برای ازسرگیری فعالیت واحدهای تولیدی غیرفعال در جهرم

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: اولویت اصلی کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال و تلاش برای از سرگیری فعالیت‌ این واحدها است.

تلاش برای ازسرگیری فعالیت واحدهای تولیدی غیرفعال در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا صحرائیان در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی جهرم، اظهار داشت: با توجه به شعار سال، اولویت اصلی میز سرمایه‌گذاری و کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال و تلاش برای از سرگیری فعالیت‌های تولیدی این واحدها است.

وی با اشاره به فعال بودن 20 واحد تولیدی در شهرک صنعتی جهرم افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، مرکبات و نخیلات، صنایع‌دستی و دیگر حوزه‌های تولیدی و بسته‌بندی، ساماندهی امور سرمایه‌گذاران و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها ضروری است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه غالب مشکلات واحدهای تولیدی غیر فعال در این شهرک معوقات بانکی است، گفت: در بازدید از شرکت سردخانه و بسته‌بندی میوه مستقر در شهرک صنعتی مقرر شد مشکلات این واحدها در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح و تصمیماتی در خصوص آغاز فعالیت مجدد این واحد های تولیدی اتخاذ شود.

صحرائیان بر حمایت از کار آفرینان و رفع موانع و مشکلات آن‌ها تاکید و عنوان کرد: عزم جدی برای رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی وجود دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی و نظرات کارشناسی شده بهره گیری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول