اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طاهری: فقط می خواهم بدانم چرا مجیدی اخراج شد؟/هواداران فردا به خاطر استقلال و خسرو به ورزشگاه بیایند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فقط می‌خواهم بدانم که چرا مجیدی اخراج شد؟ چون مجیدی هیچ کار خاصی انجام نداده بود.

طاهری: فقط می خواهم بدانم چرا مجیدی اخراج شد؟/هواداران فردا به خاطر استقلال و خسرو به ورزشگاه بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس، بیژن طاهری در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود در خصوص بازی هفته قبل اظهار داشت: باید بگویم که بعد از گلی که افساید اعلام شد ما همگی به سمت دارو رفتیم و من فقط می‌خواهم بدانم که چرا مجیدی اخراج شد؟ چون مجیدی هیچ کار خاصی انجام نداده بود. ما دوست داشتیم سکوها پر شود.در آنجا که داور گل ما را مردود اعلام کرد چون نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده به سمت کمک داور رفتیم و فکر می‌کردیم داور آفساید اعلام کرده است وقتی علت را پرسیدیم او گفت توپ به اوت ر فته و چون ما نمی‌توانستیم صحنه را تشخصی بدهیم هر چهار مربی با یکدیگر بازگشتیم حالا چرا مجیدی اخراج شد و من نمی‌دانم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و کمترین بی‌احترامی نشد. فقط ما علت را پرسیدیم و از این بگذریم که اوت هم نبوده است. اگر گل صحیح ما مردود نمی‌شد فردا می‌توانستیم سکوهایی پر از شور،‌نشاط را بببنیم شاید قهرمان نمی‌شدیم اما ناامید هم نمی‌شدیم. 

مربی استقلال در ادامه تصریح کرد: می‌خواهم در مورد خداحافظی خسرو حیدری صحبت کنم برای یک بازیکن خیلی سخت است که بعد از سال‌ها از تیمی که در آن زحمت کشیده است جدا شود. خسرو  بیست سال تمام اسطوره معروف بود از او بابت تلاش‌هایی که کشیده تشکر می‌کنم. شاید شما ندانید که روز خداحافظی چقدر سخت است البته فوتبال ده سال است اما زندگی صد سال باقی می‌ماند. امیدوارم او در کنار همسر و فرزندش سال‌ها با خوبی و خوشی زندگی کند. 

وی در ادامه افزود: تشکر می‌کنم از همه هواداران که همیشه حامی ما بودند بازی‌هایی که شکست می‌خوردیم و فکر می‌کردیم که هواداران به ورزشگاه نمی‌‌آیند ولی باز هم می‌آمدیم و می‌دیدیم که هواداران از ما حمایت می‌کنند. از آنها تشکر می‌کنم نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم فوتبال این مسائل را دارد شاید اگر گل بازی رفت ما مقابل پدیده به اشتباه مردود اعلام نمی‌شد و یا داور هفته قبل آن  تصمیم غلط را اتخاذ نمی‌کرد قهرمان نمی‌شدیم اما تا روز آخر در کورس می‌ماندیم شیرینی فوتبال به همین چیزها است.فردا یک بازی خوب و تماشاگر پسند خواهد بود سپیدرود نیاز به برد تیم‌هایی که مقابل استقلال عقب نمی‌نشینند ما می‌توانیم یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم فردا هواداران بیایند و بخاطر استقلال و خسرو حیدری پایان خوشی را رقم بزنند. 

طاهری در رابطه با اینکه استقلال برای سهمیه نیاز به پیروزی دارد خاطرنشان کرد: قطعا کار سختی داریم اما این بازی تماشایی خواهد بود چرا که بازی آخر فصل است شرایط مثل نفت آبادان نیست که در لیگ مانده و وضعیتش تغییری نمی‌کند.سپیدرود فردا باید ما را ببرد و گرنه حذف می‌شود. 

مربی استقلال درمورد اینکه عدم قهرمانی استقلال و هتریک پرسپولیس در قهرمانی می‌تواند باعث ناراحتی هواداران استقلال شود اظهار داشت: همیشه حق با هوادار است هواداری که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کند مستحق بهترین‌ها است امیداورم استقلال سال اینده در هر سه جام مدعی باشد و آنها ورزشگاه را شاد ترک کنند امسال خیلی تلاش کردیم که این موفقیت را کسب کنیم ولی برخی اتفاقات قابل پیش‌بینی نیست. در مورد عدم برگزاری تمرین تیم هم امروز مشکل حل می‌شود و برای بازی فردا مساله‌ای نداریم. 

طاهری درمورد اینکه فرهاد مجیدی گفته بود بدنسازی استقلال خوب نبوده است و اینکه برای فصل ‌آینده چه تصمیمی گرفته می‌‌شود گفت: از سیاست باشگاه درمورد مربیان آینده و مربی بدنساز اطلاعی ندارم امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به سود هواداران باشد. آخر فصل بدن‌ها فرسوده می‌شود اگر بدنسازی خوب باشد مثل اول فصل در مسابقات پایانی هم بدن‌ها رو به جلو می‌رود. حقیقتا ما بدنسازی خوبی چه در نیم فصل و چه قبل از شروع فصل نداشتیم به این خاطر که هیچ وقت کامل نبودیم و نتوانستیم کارمان را یکنواخت دنبال کنیم ما اول فصل با 10-12 با زیکن به فصل رفتیم و در ادامه هم برخی از بازیکنان در بدنسازی کنارمان نبودند. حرف مجیدی از این بابت درست بوده است. 

طاهری در پایان در رابطه با اینکه چه زمانی سرمربی استقلال مشخص می‌‌شود گفت: طبق چیزی که هیات مدیره و مدیرعامل گفتند هر زمان که باشگاه در این مورد به جمع‌بندی برسد خبر اعلام می‌شود و فعلا زمان خاصی مشخص نشده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول