اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس من| ساعت کار چایخانه‌ها از افطار آغاز می‌شود/ «اماکن» با متخلفان برخورد می‌کند

رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: ساعات کار چایخانه‌های اصفهان از افطار تا ساعت 12 شب تعیین شده است؛ اداره اماکن وظیفه نظارت بر این موضوع را دارد و با کلیه چایخانه‌هایی که در ساعاتی غیر از زمان تعیین شده فعالیت کنند برخورد می‌کند.

فارس من| ساعت کار چایخانه‌ها از افطار آغاز می‌شود/ «اماکن» با متخلفان برخورد می‌کند

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص ساعات کار چایخانه‌های اصفهان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ساعات کار صنوف مرتبط با بحث روزه‌داری، هر ساله قبل از ماه مبارک رمضان توسط کمیسیون نظارت بر اصناف که اداره اماکن، سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف از اعضای آن هستند مشخص می‌شود.

رئیس بازرسی اصناف استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس، ساعات کار چایخانه‌های اصفهان نیز از افطار تا ساعت 12 شب تعیین شده است.

وی در خصوص نحوه نظارت بر این ساعات کار اعلام داشت: اداره اماکن وظیفه نظارت بر این موضوع را دارد و با کلیه چایخانه‌هایی که در ساعاتی غیر از زمان تعیین شده فعالیت کنند برخورد می‌کند.

محمدی فشارکی همچنین تصریح کرد: ساعات کار سایر صنوف از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، آش و حلیم فروشی‌ها و ... نیز تعیین شده که بر صنوف مذکور نیز نظارت کافی وجود دارد.

به گزارش فارس، موضوع «چایخانه‌ها در طول ماه مبارک رمضان تعطیل اند؟» از سوی مخاطبان در سامانه فارس من بارگزاری شده است.

انتهای پیام/63062/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول