اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج در اقلید

با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جدید مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید، رئیس، نائب رئیس و ناظر این مجمع انتخاب شدند.

برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، نخستین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید صبح امروز با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقلید، مسؤولان شهرستانی، روسا و اعضای کارگروه‌ها و میزهای تخصصی و... در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در این جلسه اظهار داشت: مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان، دانشگاهیان و صاحبان فکر و ایده و صاحب نفوذهای شهرستان در اقشار مختلف می‌کوشد، مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری و دنبال کند.

مهدی صالحی اظهار کرد: این مجمع در قالب هفت کارگروه تخصصی «اقتصادی و زیرساخت»، «آموزش، تحقیقات و فناوری»، «مدیریت حکمرانی»، «رسانه و فضای مجازی»، «فرهنگی_اجتماعی»، «حقوقی، قضایی و امنیتی» و «سیاسی» فعالیت می‌کند که هر یک از این کارگروه‌ها یک یا چند میز تخصصی را شامل می‌شوند.

وی افزود: این کارگروه‌ها از صاحبان نظر و متخصصان مجربی تشکیل می‌شود که مسؤولیت سیاست‌گذاری و راهبری فرآیندهای سیاست پژوهی، تصویب و تلفیق خروجی‌های محتوایی میزها و پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی را بر عهده دارند.

صالحی شناسایی ظرفیت‌ها و آسیب‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف و پیگیری آن‌ها در سطح شهرستان و استان را ازجمله اهداف شورای راهبردی مجمع عالی بسیج خواند و تصریح کرد: کمک فکری به مدیران شهرستان و مطالبه‌گری به‌صورت همفکری یا اقدام عملی دیگر وظیفه و اهداف کارگروه‌های تخصصی مرکز راهبردی مجمع عالی بسیج است.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات و رأی افراد حاضر در جلسه، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی میرقادری(موحد)، علیرضا عابدینی و سمیه نگهداری به‌عنوان رئیس، نائب رئیس و ناظر مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول