اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کیفیت خدمات‌رسانی به مردم سیراف ارتقاء یابد

امام جمعه بندر سیراف گفت:از بخشدار انتظار داریم که از ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کنند و یقیناً با وحدت و همدلی مردم و مسؤولین می‌شود کارهای بزرگی در شهر سیراف رقم زد.

کیفیت خدمات‌رسانی به مردم سیراف ارتقاء یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر سیراف اظهار داشت: دولت باید با مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر در راستای مقابله با مشکلات اقتصادی قدم بردارد که در این راستا نیازمند مدیریت شجاعانه و جهادی هستیم.

امام جمعه بندر سیراف افزود: مواجهه و رویارویى جمهورى اسلامى با استکبار جهانى و دشمنان، اکنون وارد مرحله نوینى شده  و دشمن آرایش جنگى نوینى گرفته است که داراى ابعاد مختلف سیاسى، اقتصادى و روانى است.

وی عنوان کرد: یکى از مهم‏ترین شگردهاى دشمن در این جنگ تلاش براى ایجاد ترس و رعب در دل ملت ایران است تا با سست کردن اراده‏‌ها و تصمیم‌‏ها، این ملت غیور را دچار «خطاى محاسباتى» کرده و در نهایت به تسلیم و سازش بکشانند.

عاشوری گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ می‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌‏دهد درحالی که ارعاب‌کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند و التهاب‌آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، می‌تواند راهى براى فرار از پاسخ‌گویى باشد.

وی ادامه داد:  آنها فکر می‌کنند وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

خطیب جمعه بندر سیراف افزود: اگرچه مدت‏‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌‏اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند.

وی خاطرنشان کرد:آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، می‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

امام جمعه بندر سیراف یادآور شد:  عده‌‏اى در کشور تنها راه حلى که می‌‏شناسند مذاکره و سازش با دشمن است؛ این جماعت، کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف می‌‏دانند.

وی عنوان کرد: چند سال پیش با وعده رفع تحریم‏‌ها و حل مشکلات این‌ ‏راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌‏اى از مشکلات کشور نگشوده، به جاى عبرت گرفتن، می‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

عاشوی گفت: ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را می‌‏بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم می‌‏کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌‏هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى‌کنند.

وی ابراز کرد: رفع فقر، محرومیت‏‌زدایى، رسیدگى به محرومان و مستضعفان به‏ عنوان یکى از مهم‏ترین فلسفه‏‌ها و علت‏‌هاى وجودى انقلاب اسلامى ایران و هم‏چنین از اصلى ‌ترین اهداف کلان نظام مقدس جمهورى اسلامى است که بارها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب  قرار گرفته است؛ تا آن‏جا که این موضوع، از موضوعات راهبردى در منظومه فکرى معظم له گشته است.

امام جمعه بندر سیراف با تبریک ارتقاءشهر سیراف به بخش تأکید کرد: از بخشدار انتظار داریم  که از ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کنند و یقیناً با وحدت و همدلی مردم و مسؤولین می‌شود کارهای بزرگی در شهر سیراف رقم زد.

وی اضافه کرد: همان‌طور که نام سیراف یک برند جهانی است ، خدمت‌رسانی به مردم این دیار نیز باید به نحو احسن صورت پذیرد.

عاشوری با بیان اینکه برای سرپرست بخشداری که از فرزندان سیراف و از خانواده معظم شهدا می‌باشند آرزوی موفقیت دارم، گفت:  مطالبات مردم راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی،گمرک و ورودی سیراف است.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول