اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند/ هشدار به بانک‎ها و دستگاه‎های سنگ‎انداز در رونق تولید

رئیس کل دادگستری استان گلستان، تولیدکنندگان را صف مقدم جنگ اقتصادی با دشمن دانست و به بانک‎ها و دستگاه‎های اجرایی سنگ‎انداز در رونق تولید هشدار داد.

تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند/ هشدار به بانک‎ها و دستگاه‎های سنگ‎انداز در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان صبح امروز در روسای دادگستری استان گلستان اظهار کرد: شعب ویژه‎ و اختصاصی در راستای رفع مشکل سرمایه‎گذاران و واحدهای تولیدی در همه شهرستان‎ها اعم از دادسراها و محاکم شهرستان‎های شرق و غرب استان وجود دارد و شعب اول دادگاه تجدیدنظر نیز به امورات تولیدکنندگان و صنعتگران رسیدگی می‎کند.

وی وظیفه اصلی این شعب را رفع موانع واحدهای تولیدی در استان گلستان دانست و یادآور شد: با حضور دستگاه‎های مربوطه و تولیدکننده موارد مختلف بررسی می‎شود و اگر نیاز به مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی بود این مصوبه برای حل مشکل آنها در دستور کار قرار می‎گیرد.

* نجات 800 کارگر فعال از بیکاری استان گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از نجات 800 کارگر فعال از بیکاری خبر داد و خاطرنشان کرد: یک کشتارگاه و تولیدی مرغ واقع در غرب استان گلستان حدود 800 کارگر داشتند و مصوباتی داشتیم که از تعطیلی و یا کاهش کارگران این واحد تولیدی جلوگیری و موجب تقویت این واحد تولیدی شد.

هاشمیان با بیان اینکه سال گذشته 22 واحد تولیدی تعطیل استان گلستان با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان بازگشایی شد، اذعان کرد: خوشبختانه امسال همکاری‎های بسیار خوبی از سوی دستگاه‎های مرتبط ایجاد شده تا این مسأله دیگر به دستگاه قضایی کشیده نشود.

وی با بیان اینکه ما در حال پیشیگری هستیم تا در این خصوص در دستگاه قضا پرونده تشکیل نشود، ابراز کرد: عدم مدیریت صحیح واحدهای تولیدی یکی از دلایل ایجاد موانع در صنعت استان ما محسوب می‎شود.

* تولیدکنندگان در صف مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند

رئیس کل دادگستری استان گلستان پرداخت سود بالای بانکی را یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد و گفت: برخی بانک‎ها برخلاف دستورالعمل بانک مرکزی سود دریافت می‌کنند که این سودهای مضاعف علاوه‎بر آنکه خلاف دستورالعامل بانک مرکزی است خلاف قانون هم است.

هاشمیان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در صف مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند، تصریح کرد: به بانک‎ها و دستگاه‎های مختلف سنگ‎انداز در رونق تولید هشدار می‎دهم که اینطور نیست حیاط خلوتی برای آنها ایجاد شده باشد و هر طوری که بخواهند با تولیدکنندگان برخورد کنند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول