اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دست آقازاده‌ها باید از خصوصی‌سازی‌ها کوتاه شود

امام‌جمعه اندیشه با اشاره به آرایش جنگی دشمن در تمام زمینه‌ها و عملیات گسترده روانی دشمن علیه جوانان کشور گفت: اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی در صورتی مطلوب است که تبدیل به آفت نشود و دست آقازاده‌ها از این موضوع قطع شود.

دست آقازاده‌ها باید از خصوصی‌سازی‌ها کوتاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیشه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مروج امام‌جمعه شهر اندیشه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلا نماز جمعه سلمان فارسی برگزار شد، اظهار داشت: گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمن مقاومت در همه زمینه‌هاست و در آرایش جنگی فعلی دشمن در عرصه‌های مختلف همانند اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی در برابر ملت ایران تنها راه پیروزی مقاومت است.

وی با اشاره به‌اتفاق اخیر دانشگاه تهران افزود: انقلاب ما در سال ۵۷ از دانشگاه آغاز شد ولی متأسفانه امروز عد‌ه‌ای شعارهای هنجارشکنانه در ماه رمضان برعلیه حجاب به‌عنوان یکی از ضروریات دین سر می‌دهند و دشمن عملیات رسانه‌ای سنگینی را علیه جوانان ما انجام می‌دهد ولی مسئولان ما در خواب هستند.

امام‌جمعه اندیشه با اشاره به انتظار مردم از دستگاه قضا بیان کرد: از دستگاه قضایی کشور انتظار بیشتری می‌رود که با حمایت مردم ولایتمدار و متدین ایران با قاطعیت کامل با هتک‌حرمت‌کنتدگان به ارزش‌های دینی برخورد کند.

مروج گفت: امروز به ما می‌گویند از آمریکا و ناوهای جنگی آمریکا بترسید اما مردم ایران با تأسی از اراده الهی مرعوب این تهدید‌ها و تحریم‌ها نخواهند شد و نه‌تنها مسئولان انقلابی کشور تسلیم نخواهند شد بلکه ترامپ‌ها، صهیونیست‌ها و همدستانشان غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی تأکید کرد: مسئولان کشور بایستی برنامه اقتصادی مناسبی برای وضع کنونی اقتصاد و معیشت مردم  داشته باشند تا بتوانند در مقابل این نابسامانی‌ها، تورم کمرشکن و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها کشور را مدیریت و بیماری‌‌های اقتصادی کشور را درمان کنند.

امام‌جمعه اندیشه در پایان با اشاره به اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی اقتصاد خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی و بحث خصوصی‌سازی در صورتی مطلوب است که تبدیل به آفت نشود و دست آقازاده‌ها از این موضوع کوتاه شود و شرکت‌ها با رانت اطلاعاتی و اقتصادی به افراد خاص فروخته نشود و باید نظارت بر این موضوع افزایش یابد.

انتهای پیام/ش/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول