اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مادورو: در مذاکرات نروژ به‌دنبال دستورکاری مسالمت‌آمیز در قبال مخالفان هستیم

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت در مذاکرات جاری با مخالفان دولت در نروژ به‌دنبال ایجاد دستورکاری مسالمت‌آمیز برای حل مشکلات هستیم.

مادورو: در مذاکرات نروژ به‌دنبال دستورکاری مسالمت‌آمیز در قبال مخالفان هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد به دنبال دستور کاری مسالمت‌آمیز برای مذاکره با مخالفان دولت هستیم.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مادورو روز جمعه اعلام کرد نمایندگان ما این هفته به نروژ رفته‌اند تا در مذاکره با مخالفان، «به‌دنبال ایجاد دستورکاری مسالمت‌آمیز باشند».

از ماه ژانویه سال جاری میلادی که «خوان گوایدو» خود را رئیس‌‌جمهور ونزوئلا نامید، این کشور با آشوب سیاسی مواجه شد. آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله هواداران این رئیس‌جمهور خودخوانده هستند.

از سوی دیگر تلاش دولت قانونی ونزوئلا به رهبری مادورو برای گفت‌وگو با مخالفان نتیجه‌بخش نبود و در نهایت این مخالفان تلاش کردند از طریق کودتا دولت را ساقط کنند.

با شکست خوردن کودتای گوایدو و هوادارانش، اکنون آن‌ها پذیرفته‌اند که در نروژ با نمایندگان دولت قانونی «کاراکاس» پای میز مذاکره بنشینند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول