اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جام حذفی از کرمانشاه پر کشید؟/ زورمان به ورزشگاه «ثامن» نرسید

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: میزبانی ورزشگاه«ثامن» مشهد هنوز قطعی نیست، تصمیم‌گیران این امر اجازه دیده شدن در عرصه فوتبال را به کرمانشاه بدهند.

جام حذفی از کرمانشاه پر کشید؟/ زورمان به ورزشگاه «ثامن» نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در نشست خبری زمستان سال گذشته مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر از برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه 15 خرداد شهر کرمانشاه، به عنوان یک رویداد مهم در ورزش استان داد، خبری که بعد از گذشت چند ماه  نه تنها هنوز قطعیت آن اعلام نشده است، بلکه روز به روز از احتمال آن کاسته می‌شود.

برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در کرمانشاه یک رویداد بسیار مهم در سطح کشور بود و مسؤولان ورزش استان و شخص استاندار برای برگزاری این رویداد مهم در استان کرمانشاه فعالیت خود را شروع کردند، اما با اعلام علاقمندی ورزشگاه «فولاد ارنا» در اهواز و ورزشگاه «ثامن» در مشهد از شانس استان کرمانشاه کاسته شد.

آماده‌سازی مجموعه 15000 هزار نفری 15 خرداد در راستای برگزاری جام حذفی فوتبال

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش جوانان استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: میزبانی ورزشگاه ثامن مشهد هنوز قطعی نیست و ما علاقمندی خود برای برگزاری این میزبانی را اعلام کرده‌ایم و به ‌صورت جدی پیگیر برطرف‌سازی موانع، مشکلات و ایجاد امکانات و شرایط برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن هستیم.

جلال عزیزی با اشاره به قابلیت‌های ورزشگاه‌های دیگر کشور، گفت: برکسی پوشیده نیست که ورزشگاه ثامن مشهد از لحاظ امکانات و سایر شرایط در زمره بهترین ورزشگاه‌های کشور و مطابق با استانداردهای جهانی قرار دارد، اما ورزشگاه 15 خرداد نیز از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و در شرایط فعلی از بسیاری از ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر نیز مناسب‌تر است.

وی ادامه داد: شهر مشهد و ورزشگاه ثامن، در طول مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بارها و بارها مورد توجه رسانه‌ها، فوتبال دوستان و علاقمندان ورزش در کشور قرار گرفته است و امیدواریم مسؤولان تصمیم گیرنده در خصوص مکان برگزاری مسابقه فینال جام حذفی این فرصت را در اختیار کرمانشاه قرار دهند.

عزیزی با اشاره به مزیت‌های این امر برای ورزش کرمانشاه، یادآور شد: استان کرمانشاه در طول ادوار مختلف ثابت کرده است دارای پتانسیل‌های مستعد بسیار زیادی در رشته فوتبال در کشور است و امیداوریم با برگزاری این مسابقه در استان کرمانشاه زمینه کشف و پرورش این استعدادهای استان فراهم شود.

این مسؤول ادامه داد: شاید برگزاری این رویداد تنها در یک روز شروع و خاتمه یابد و اما اثرات مثبت آن در بین علاقمندان به ورزش در استان تا ماه‌ها باقی خواهد ماند و بدون شک در صورت برگزاری این رویداد در استان شاهد افزایش علاقمندان به رشته ورزشی فوتبال و رشد و توسعه این ورزش در استان خواهیم بود.

وی با ارزیابی سایر اثرات این مسابقه در استان، گفت: برگزاری این مسابقه تاثیرات بسیار خوبی بر روی شکوفایی ابعاد مختلف اقتصاد و ایجاد شور، نشاط سالم پس از مشکلات اخیر استان کرمانشاه خواهد بود.

امکان لابی‌گری وجود ندارد

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در این خصوص به عنوان متولی اصلی فوتبال در استان، اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه 15 خرداد صورت گرفت، اما باید حقیقت را بپذیریم که وضعیت ورزشگاه‌های همچون ثامن در حد استاندارهای بسیار بالاتر از سطح ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه است

علی محبی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر مسؤولان ورزش استان برای برطرف کردن مشکلات ورزشگاه 15 خرداد تمام تلاش خود را به کار بستند، اما تصمیم‌گیری در خصوص مکان برگزاری این رویداد، فدراسیون فوتبال است و از حوزه اختیارات استان کرمانشاه خارج است.

محبی با رد احتمال هرگونه لابی‌گری و یا رایزنی غیرفوتبالی،گفت: کارشناسان از امکانات و وضعیت ورزشگاه 15 خرداد و سایر ورزشگاه‌های کشور که علاقمند برگزاری این رویداد هستند دیدن کرده‌اند در نهایت مکان برگزاری این رویداد را مشخص خواهد کرد.

هرچند که با حضور ورزشگاه ثامن مشهد، شانس میزبانی استان کرمانشاه علی‌رغم تلاش و کوشش مسؤولان ورزش استان در رفع مشکلات ورزشگاه 15 خرداد بسیار پایین خواهد بود، اما باید از تلاش و کوشش اداره ورزش و جوانان استان و شخص استاندار برای رفع معایب ورزشگاه 15 خرداد و کسب امتیاز برگزاری این رویداد تشکر کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول