اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری مسابقات موتورسواری در فسا

مسئول هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان فسا گفت: پنجمین دوره مسابقات موتورسواری فسا برگزار شد.

برگزاری مسابقات موتورسواری در فسا

 شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فسا اظهار داشت: در پنجمین دوره این مسابقات شرکت‌کنندگان با موتورهای تریل و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند تا یک مسابقه مهیج و سالم را برگزار کنند.

وی افزود: این مسابقات در کلاس آزاد و با حضور 21 موتورسوار باهدف افزایش سطح فنی موتورسواران برای حضور موفق در میدان‌ها مختلف برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه دقت، سرعت، مهارت، تمرکز و آمادگی جسمانی از ویژگی‌های یک موتورسوار توی این مسابقات بود افزود در پایان این مسابقات 3 نفر به نامهای محمود بانیانی، احسان عباس پور و محمدرضا جعفری به مسابقات استانی راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا نیز خواستار حمایت مسئولین از ورزشکاران و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و تکمیل پیست موتورسواری فسا شد و گفت: برگزاری این مسابقات علاوه بر ارتقاء سطح این ورزش باعث کاهش سوانح ترافیکی شهری هم خواهد بود.

ابوالفتح پور افزود: تلاش می‌کنیم تا مشکلات و نواقص این پیست را برطرف تا امکان برگزاری مسابقات استانی را در شهرستان فسا فراهم کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول