اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هشدار نماینده بندرعباس؛ وضعیت مدارس فرسوده هرمزگان بحرانی است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مدارس فرسوده هرمزگان بحرانی است و در صورت عدم رسیدگی، احتمال ریزش برخی مدارس وجود دارد.

هشدار نماینده بندرعباس؛ وضعیت مدارس فرسوده هرمزگان بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از خانه ملت، احمد مرادی در رابطه با وضعیت مدارس استان هرمزگان، اظهار داشت: وضعیت بافت فرسوده مدارس در استان هرمزگان بسیار بحرانی است و به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شدت در این باره هشدار می‌دهم که اگر اقدام اساسی در راستای ترمیم مدارس در استان هرمزگان صورت نپذیرد، احتمال وقوع حوادث ناشی از ریزش مدارس در این حوزه  انتخابیه، بسیار بالا خواهد بود و می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به بار بیاورد.

 وی ادامه داد: مراقبت از سلامت دانش‌آموزان بر هر موضوعی ارجحیت دارد و مسؤولان باید توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند.

 نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه خیرین مدرسه‌ساز، سهم خود در احداث مدارس به نحو مطلوب انجام داده‌اند اما متاسفانه شاهد کوتاهی دولت در این زمینه هستیم و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی وضعیت کنونی بافت‌های فرسوده مدارس استان هرمزگان باشد.

مرادی تاکید کرد:  طبق برنامه ششم توسعه دولت باید در ساخت و ساز مدارس باشد تا روند بهبود ساخت و ساز مدارس در استان هرمزگان سرعت بخشیده شود و از خیرین برای ساخت مدارس کمک بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مدارس هرمزگان از نظر ایمنی ساخت، بحرانی است و کوچکترین رانش زمین، مدارس دارای بافت‌های فرسوده را در استان هرمزگان با ریزش روبرو می‌کند.

انتهای پیام/88037/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول