اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

شیبانی: برخی کاندیداها برای تخریب دیگران تقسیم کار کرده‌اند/ مجمع اسیر این صحنه‌سازی‌ها نمی‌شود

رئیس هیأت کشتی استان یزد گفت:‌ متاسفانه برخی کاندیداها در ایجاد تنش نقش دارند و در پشت صحنه برای تخریب وزارت ورزش و سایر نامزدها تقسیم کار کرده‌اند.

شیبانی: برخی کاندیداها برای تخریب دیگران تقسیم کار کرده‌اند/ مجمع اسیر این صحنه‌سازی‌ها نمی‌شود

محمد شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ماجرای امضای زوری از برخی رؤسای هیأت‌های کشتی به نفع یکی از کاندیداهای حضور در انتخابات این فدراسیون گفت: اکثریت مجمع در قالب سمینار رؤسای هیأت‌ها که با حضور 25 نفر برگزار شد به پیشنهاد بنی‌تمیم و لایق درباره نحوه ادامه کار بنی‌تمیم رای‌گیری انجام دادند. این پیشنهاد خود دوستان بود که ادامه فعالیت بنی‌تمیم به رأی گذاشته شود که رأی نیاورد و این موضوع به وزارت ورزش اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر اعضای مجمع انتخاب سرپرست به وزارت ورزش و جوانان تفویض شد و روندی کاملا قانونی را طی کرد. این نافی اختیارات مجمع نیست، مجمع اختیارات خودش را دارد و کاملا مستقل تصمیم‌گیری می‌کند. باعث تاسف است که برخی‌ها به خاطر حفظ جایگاه‌هاشان به کشتی آسیب می‌زنند و با ارائه اطلاعات غلط به مجامع بین‌المللی و اتحادیه جهانی کشتی به دنبال این هستند هر طور شده سر کار بیایند که واقعا نگران کننده است.

* برخی هنوز نیامده دنبال ایجاد تنش با وزارت ورزش هستند

رئیس هیأت کشتی استان یزد تصریح کرد: اعتقاد مجمع این است که چنانچه پیشرفت و آرامش کشتی را می‌خواهیم باید تعامل کنیم، اما متاسفانه برخی هنوز نیامده شمشیر را از رو بسته‌اند و به دنبال ایجاد تنش با وزارت ورزش هستند که به هیچ عنوان به صلاح کشتی نیست. اینکه با زیر پا گذاشتن اخلاق به دنبال رسیدن به صندلی ریاست کشتی هستند به هیچ عنوان زیبنده نیست.

شیبانی در پاسخ به اینکه برخی کاندیداها با انتشار مطالب در فضای مجازی در ایجاد تنش نقش دارند، گفت: بله متاسفانه برخی از این کاندیداها پشت صحنه برخی امضا جمع کردن‌ها هستند. اکثر دوستان از قهرمانان بزرگ کشتی هستند و حرمت دارند و باید این حرمت را حفظ کنند. ما هم به جامعه کشتی قول می‌دهیم که مطمئن باشند مجمع بهترین تصمیم را خواهد گرفت و تحت تاثیر هیچ کدام از این حواشی قرار نخواهد گرفت. ملی‌پوشان هم به حواشی کار نداشته باشند و با توجه به در پیش بودن المپیک به تمرینات و مسابقات بپردازند. این روزها می‌گذرد و حرمت‌ها باید حفظ شود.

*  برای جلوگیری از شائبه‌ مهندسی شدن انتخابات، تغییرات انجام شد

وی درباره انتقاداتی که به سرپرست فدراسیون کشتی در ایجاد تغییرات می‌شود، گفت: اکثریت مجمع از اقدامات سرپرست در راستای برگزاری انتخابات عادلانه حمایت می‌کنند. این تصمیمات کاملا در چارچوب اختیارات سرپرست است، چون این شائبه وجود داشت که شاید برخی از دوستان منصوب به فدراسیون گذشته در روند برگزاری انتخابات تاثیرگذار باشند. برای اینکه شائبه‌ای در مهندسی شدن انتخابات نباشد برخی تغییرات به وجود آمد تا شرایط عادلانه و به دور از حاشیه باشد. از اقدامات قانونی سرپرست حمایت می‌کنیم.

*  ارتباطاتی در پشت صحنه بین برخی کاندیداها وجود دارد

رئیس هیأت کشتی استان یزد با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی که از سوی تعدادی انگشت‌شمار از کاندیدا انجام می‌گیرد، گفت: کشتی ورزش اخلاق و مرام پهلوانی است و باید به اخلاق حسنه مزین باشد. این موضوع حس می‌شود که ارتباطاتی در پشت صحنه بین برخی کاندیداها وجود دارد و برای تخریب سایر رقبا تقسیم کار کرده‌اند. عده‌ای به وزارت ورزش حمله می‌کنند و عده‌ای نیز با هدایت این جریان از آن حمایت می‌کنند. از دوستان می‌خواهیم که با مجمع صادقانه رفتار کنند. اعضای مجمع متوجه تمام این صحنه‌سازی‌ها هستند و اسیر این مسائل نمی‌شوند.

شیبانی خاطرنشان کرد: خانواده کشتی اطمینان داشته باشد در انتخابات پیش رو بهترین تصمیم گرفته خواهد شد. باید فردی را برگزینیم که هم سابقه مدیریتی خوبی داشته باشد و هم اینکه با تکیه بر نیروی جوانی، ضمن تعامل مناسب با وزارت ورزش و جوانان بتواند منابع مالی خوبی را برای اداره فدراسیون جذب کند. از طرفی باید در خانواده کشتی مقبولیت داشته باشد و بتواند تمام خانواده کشتی را زیر یک سقف جمع کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول