اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

352 نفر همچنان در یک اردوگاه اسکان اضطراری ساکن هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در سیلاب خوزستان در مجموع 156 هزار 556 نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساکن شدند و اکنون 352 نفر از افراد آسیب‌دیده در اردوگاه شهرستان‌ حمیدیه و در یادمان ثامن‌الائمه حضور دارند.

352 نفر همچنان در یک اردوگاه اسکان اضطراری ساکن هستند

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در سیلاب خوزستان 46 هزار و 808 خانوار شامل 256 هزار و 701 نفر در 447 شهر، روستا، مناطق عشایر نشین و محور کوهستانی امدادرسانی شدند و 8 هزار و 860 نفر توسط بالگردها، قایق‌ها و خودروهای امدادی به نقاط امن منتقل شدند.

وی افزود: از تعداد ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری که از آغاز سیل در مناطق آسیب‌دیده خوزستان برپا شده بود، فقط 1 اردوگاه فعال باقی‌مانده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: در سیلاب خوزستان در مجموع 156 هزار 556 نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساکن شدند و اکنون 352 نفر از افراد آسیب‌دیده در اردوگاه شهرستان‌ حمیدیه و در یادمان ثامن‌الائمه حضور دارند.

وی گفت: تیم‌های درمان اضطراری از استان‌های یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و تهران در منطقه حضور پیدا کردند و 75 هزار و 755 نفر را ویزیت کردند.

انتهای پیام/72065/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول