اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وفایی: ماشین و موتور آمبولانس در ورزشگاه حضور داشتند/ زمین خوردن در ذات دوچرخه‌سواری است

مسئول سازمان لیگ دوچرخه سواری در خصوص مصدومیت دانشور گفت: زمین خوردن در ذات رشته دوچرخه سواری است و اینکه گفته شده آمبولانسی در ورزشگاه نبوده، بی انصافی است.

وفایی: ماشین و موتور آمبولانس در ورزشگاه حضور داشتند/ زمین خوردن در ذات دوچرخه‌سواری است

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومیت محمد دانشور که شب گذشته در جریان برگزاری مسابقات لیگ دچار حادثه شد، اظهار داشت: آخرین گزارشی که دریافت کردم این بود که او از بیمارستان ترخیص شده و قرار است پزشکان فدراسیون پزشکی ورزشی هم معایناتی روی کتف او انجام دهند تا وضعیت نهایی مشخص شود.

وی ادامه داد: ظاهراً ترقوه او ترک برداشته و فعلاً با آتل بسته شده است تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید. 

مسئول سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد نحوه مصدومیت او گفت: زمین خوردن در ذات ورزش دوچرخه ‌سواری است و نمی‌توان منکر این قضیه شد. همیشه و در هر مسابقه‌ای هم از این دست اتفاقات می‌افتد. در رقابت شب گذشته هم خود او زمین خورد.

وفایی در مورد اینکه دانشور گفته است باد زیاد و شرایط خاکی پیست باعث مصدومیت شده است، گفت: پیست ما روباز است و امکانات آن هم به همان سال احداث ورزشگاه آزادی یعنی 1353 باز می‌گردد، اما وزش باد خارج از استاندارد نبوده که بخواهد خللی را در مسابقه ایجاد کند.

وی در مورد اینکه گفته شده آمبولانسی در ورزشگاه حضور نداشته است، گفت: این کم لطفی و بی‌انصافی دوستان است. با این صحبت‌ها نباید زحمات اورژانس را نادیده بگیریم. شب گذشته هم ماشین و هم موتور آمبولانس در ورزشگاه حضور داشت. خود ما اصلاً اجازه نمی‌دهیم بدون حضور آمبولانس استارت مسابقات زده شود. بعید می‌دانم دانشور چنین صحبت‌هایی کرده باشد و شاید اطرافیان او چنین چیزی را به وی گفته‌اند که اصلا درست نیست.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول