اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش وام‌ اشتغال‌زایی کمیته امداد به 50 میلیون تومان/ اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به هرمزگان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس رایزنی انجام‌ شده با بانک مرکزی، سقف وام‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد به 50 میلیون تومان افزایش‌یافته است که به‌ زودی به بانک‌های عامل ابلاغ خواهد شد.

افزایش وام‌ اشتغال‌زایی کمیته امداد به 50 میلیون تومان/ اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الله عبدالملکی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین این نهاد در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی کشور باید مدیران به سه شاخص بیکاری، فقر و کمبود کالاها در جامعه توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از عوامل داخلی در خنثی‌سازی توطئه دشمن تعیین‌کننده است که در همین خصوص به مؤلفه‌های اساسی از جمله، کنترل فضای روانی کشور، مدیریت تحریم‌ها، کنترل تحولات بازار ارز، برنامه محور کردن بازار ارز و بحران نقدینگی می‌توان اشاره کرد.

عبدالملکی، فلسفه وجودی کمیته امداد را رفع فقر در سطوح مختلف اجتماع دانست و بیان کرد: با توجه به عملکرد کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار در سال گذشته، می‌توان در سال 98 نیز با استفاده از مدل اشتغال کمیته امداد که به‌عنوان یک مدل اسلامی ایرانی هست مشکل بیکاری افراد جامعه را رفع کرد و به‌خوبی می‌توان تهدیدها را به فرصت‌های بی‌بدیلی جهت توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

معاون اشغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، اولویت‌های امداد را در شرایط کنونی تأمین معیشت خانواده‌ها، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن دانست.

وی در ادامه گفت: بر اساس رایزنی انجام‌ شده با بانک مرکزی، سقف وام‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد به 50 میلیون تومان افزایش‌یافته است که به‌ زودی به بانک‌های عامل ابلاغ خواهد شد.

عبدالملکی به اعتبار اشتغال کمیته امداد استان هرمزگان در سال 98 اشاره کرد و یادآور شد: از آنجایی‌که استان هرمزگان به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در خصوص اجرائی طرح‌های اشتغال بوده است به همین منظور در سال جاری 200 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه اشتغال به این استان اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/88037/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول